بازدید 1386
سعيد اميري:

ايران در دانمارک دوم يا سوم مي‌شود

کيفيت مسابقات بي سابقه است زيرا بر اساس نظر کادر فني تمامي چهره هاي شاخص استان و ملي پوشان کنوني و سابق مي بايست در آن حضور پيدا کنند تا نفرات برتر آن به رقابتهاي قهرماني کشور اعزام شوند.
کد خبر: ۶۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۷ 21 September 2009
آزادکار کرمانشاهي و از اعضا سابق تيم ملي کشتي آزاد کشور گفت: تصور مي کنم تيم ملي ايران در مسابقات جهاني دانمارک مقام دوم يا سوم را کسب کند.

سعيد اميري که در مسابقات انتخابي کشتي آزاد استان کرمانشاه حضور پيدا کرده بود در گفتگو با ايسنا ـ منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: کسب مدال توسط محمدي، تقوي، ميرزايي و ابراهيمي در مسابقات جهاني قطعي است اما کسب مدال رحيمي، گودرزي و معصومي بستگي به تلاش خودشان دارد.

اميري در ادامه به سطح مسابقات کشتي آزاد انتخابي استان اشاره کرد و گفت: کيفيت مسابقات بي سابقه است زيرا بر اساس نظر کادر فني تمامي چهره هاي شاخص استان و ملي پوشان کنوني و سابق مي بايست در آن حضور پيدا کنند تا نفرات برتر آن به رقابتهاي قهرماني کشور اعزام شوند.

وي با اشاره به اينکه در وزن 96 کيلو گرم 13 کشتي گير حضور دارد گفت: طي تمريناتي که با اين کشتي گيران داشتم همه آنها را بسيار خوب تشخيص دادم و مي‌توانم بگويم کشتي کرمانشاه در 96 کيلوگرم در سراسر کشور واقعا مطرح است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی