بازدید 20463

ديدار نوه امام(ره) با خانواده فعالان سياسي

در اين ملاقات يادگار امام و ديگر اعضاي بيت ايشان ضمن دلجويي از خانواده‌هاي فعالان سياسي براي رفع مشكلات آنها در اسرع وقت ابراز اميدواري كردند.
کد خبر: ۶۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۶ 21 September 2009
نوه بنيانگذار انقلاب در روز عيد‌فطر با خانواده فعالان سياسي ديدار كرد.

به گزار ايلنا، شامگاه روز گذشته حجة الاسلام سيد حسن خميني يادگار بزرگوار امام راحل (ره) به همراه خانواده و تعدادي از اعضاي دفتر امام با حضور در منزل محسن ميردامادي دبيركل حزب مشاركت ايران اسلامي، با خانواده وي و ديگر زندانيان سياسي ديدار و گفتگو كردند. در اين ديدار خانواده‌هاي ميردامادي، سيد مصطفي تاج زاده، بهزاد نبوي، تاجرنيا، فيض‌الله عرب سرخي و سيد شهاب الدين طباطبايي در ارتباط با وضعيت همسران خود توضيحاتي دادند و ضمن تشكر از حضور حجة الاسلام سيد حسن خميني از شرايط به وجود آمده و بويژه بلاتكليفي آنها و عدم پاسخگويي مراجع قضائيه عليرغم تآكيدات‌ آنهابر التزام به قانون، از روند جديد دستگيري‌ها كه نسل جوان اصلاح طلبان از جمله فرزند محسن ميردامادي و ديگر فرزندان اعضاي جبهه مشاركت را نشانه رفته است، ابراز نگراني شديد كردند.

در اين ملاقات يادگار امام و ديگر اعضاي بيت ايشان ضمن دلجويي از خانواده‌هاي زندانيان سياسي براي رفع مشكلات در اسرع وقت ابراز اميدواري كردند.

لازم به ذكر است روز گذشته تعدادي از چهره‌هاي سياسي و فعالان جامعه مدني با حضور در جمع خانواده بازداشت شدگان سياسي عيد فطر را حضورا به ايشان تبريك گفته همبستگي خود را با آنان اعلام كردند. خانواده هاي زندانيان سياسي همچنين صبح ديروز با حضور در دفتر سيد‌محمد خاتمي عيد را به آنان تبريك گفتند و از توجه و پيگيري‌هاي آنان نسبت به وضعيت بازداشت شدگان سياسي تشكر كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار