بازدید 4500

اظهارات تکان دهنده پیشکسوت استقلال

مسئولان باشگاه استقلال به جای اینکه به لیدرها حقوق بدهند، به فکر پیشکسوتی باشند که در آژانس کار می‌کند. باشگاه استقلال می‌داند که زن و بچه علی اکبریان چطور خرج خودشان را در می‌آوردند؟ لیدر می‌تواند خرجش را در بیاورد، اما اکبریان چه کار کند؟
کد خبر: ۶۵۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 21 December 2016
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه استقلال به جای اینکه به لیدرها حقوق بدهد، به فکر پیشکسوتی باشد که با آژانس کار می‌کند.
به گزترش تابناک ورزشی، بیژن طاهری در خصوص انتقاداتی که از منصوریان به خاطر نزدیکی‌اش با لیدرهای استقلال می‌شود، تصریح کرد: شأن و شخصیت سرمربی استقلال و کسی که بازیکن تیم ملی بوده و سَری در سرها دارد، این نیست که با لیدرها جلسه بگذارد. مردم این چیزها را می‌بینند. لیدرها برای خودشان حکمفرمایی می‌کنند و نباید اجازه بدهیم کسانی که غیرفوتبالی هستند، وارد فوتبال شوند. کسانی که خونِ دل خورده‌اند، بیرون نشسته‌اند. مسئولان باشگاه استقلال به جای اینکه به لیدرها حقوق بدهند، به فکر پیشکسوتی باشند که در آژانس کار می‌کند. باشگاه استقلال می‌داند که زن و بچه علی اکبریان چطور خرج خودشان را در می‌آوردند؟ آیا اکبریانی که در زندان به سر می‌برد، درآمدی دارد؟ لیدر می‌تواند خرجش را در بیاورد، اما اکبریان چه کار کند؟
وی درباره نتایج این روزهای استقلال نیز گفت: مردم بُرد می‌خواهند و منصوریان، فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی نمی‌شناسند. آقای منصوریان! وقتی استقلال نتیجه نگیرد، قطعاً مردم شعار «حیا کن، رها کن» سر می‌دهند. آقای منصوریان! جام حذفی تنها میانبر استقلال برای رسیدن به آسیا بود، اما آن را هم از دست دادید. در استقلال گنده‌تر از منصوریان هم نتیجه نگرفتند و مورد انتقاد قرار گرفتند. تاب و تحمل هواداران کم است و تنها نتیجه می‌خواهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل