بازدید 9635
۷

حذف یارانه دهک‌های پردرآمد!

کد خبر: ۶۵۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 21 December 2016
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:حذف یارانه دهک های پردرآمد، به عنوان یک تکلیف قانونی است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهرداد بائوج لاهوتی در خصوص حذف یارانه دهک های بالا عنوان کرد: در بودجه سال 95 قرار بر این شد تا اشخاصی که ماهانه درآمدی بالغ بر 30 میلیون تومان کسب می کنند از دریافت یارانه کنار گذاشته شوند اما پس از مدتی، اقدامات دولت خلاف این ادعا را به اثبات رساند.
 
وی در ادامه حذف دریافت یارانه دهک های پردرآمد را اقدام مثبتی برای شفافیت اقتصادی تلقی کرد و گفت: در شرایطی که بدهی های دولت بسیار بالا بوده و همواره بخشی از آن ها را در قالب اسناد خزانه پرداخت می کند؛ با حذف یارانه افراد پردرآمد رقمی قریب به 15 هزار میلیارد تومان پس انداز می شود و دولت از این سرمایه می تواند برای تسویه بدهی های خود استفاده کند.
 
بائوج لاهوتی در پایان از حذف یارانه دهک های پردرآمد، به عنوان یک تکلیف قانونی یاد کرد و افزود: تحقق این امر گام مثبتی برای بهبود وضعیت اقتصادی به شمار می رود؛ علاوه بر این در بودجه سال آتی نیز سعی در جلوگیری از بروز این وقایع داریم و به همین منظور موضوع یارانه ها توسط اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 96 در حال بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۷
جالب است که معلم ها نیز جز پردرآمدها محسوب میشوند// یارانه برخی از آنها در حومه تهران!! قطع شده!!!
البته حذف شدن. مثلا خود من با وجود مستاجر بودن و عدم داشتن ماشین یا ملکی و 4سال بیکاری و زن و بچه حذف شدم و بعدا گفتن شما قبلا کار داشتی و حقوقت بالای 3میلیون بوده پس وضع ات خوبه و مستحق نیستی...
خواهشنا اولا نظام هماهنگ حقوق را اجرایی کنید ثانیا به فکر حذف یارانه باشید
باخدا در امد 2.5ملیونی بازنشستگی من را دوسال قطع کردهاند اعتراض هم نکردهام انوقت وقتی این را می فهم که یک نفر با درامد 30 ملیون در ماه یارانه می گیرد
تاحالا که هرچی حذف شده از دهک های پایین بوده.
آخه یک نفر نیست به این نماینده ملت بگوید خانواری که سه ملیون درآمد داره دو تا بچه داره یک ملیون اجاره میده دهک پردرآمد جامعه است؟
فعلا که دهک های پایین و معلمان که کمترین حقوق را دریافت می کنند در حال حذف شدن هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی