بازدید 6435

دستور ویژه جهانگیری به نوبخت و طیب‌نیا

معاون اول رئیس‌جمهور در بخشنامه‌ای از وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه خواست تا هزار میلیارد تومان اوراق خزانه را منتشر و پرداخت هزینه حق عاملیت واگذاری را در بودجه سنواتی پیش‌بینی کنند.
کد خبر: ۶۴۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 19 December 2016
معاون اول رئیس‌جمهور در بخشنامه‌ای از وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه خواست تا هزار میلیارد تومان اوراق خزانه را منتشر و پرداخت هزینه حق عاملیت واگذاری را در بودجه سنواتی پیش‌بینی کنند.

به گزارش مهر، اسحاق جهانگیری در بخشنامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی، خواستار فراهم کردن مقدمات و انتشار ده هزار میلیارد ریال اوراق خزانه شد. در بخشنامه معاون‌اول رئیس‌جمهور به این دو دستگاه دولتی آمده است:

وزارت امور اقتصادی و دارایی- سازمان برنامه و بودجه


هیات وزیران در جلسه ۱۳۹۵/۹/۲۱ به پیشنهاد شماره ۵۷/۱۶۴۶۲۳ مورخ ۱۳۹۵/۹/۱۳ وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در اجرای ردیف(۲) جدول شماره(۳) تبصره (۳۶) الحاقی قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور تصویب کرد:

۱- به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده می‌شود بر اساس ساز و کار مقرر در آئین‌نامه اجرایی بند(ز) تبصره(۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور، موضوع تصویب‌نامه شماره ۶۹۳۴۸/ت ۵۳۴۱۰ ه مورخ ۱۳۹۵/۶/۹ نسبت به انتشار حداکثر ده هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی مطابق تخصیص اعلام شده توسط سازمان برنامه و بودجه اقدام نماید.

۲- سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است به عنوان متعهد تامین و تخصیص اعتبار، اعتبار لازم برای بازپرداخت قیمت اسمی اسناد خزانه اسلامی در سررسید و هزینه حق عاملیت واگذاری موضوع این تصویب‌نامه را در لوایح بودجه سنواتی کل کشور پیش‌بینی و خزانه‌داری کل کشور با اولویت و یا از سرجمع بودجه نسبت به تسویه آنها اقدام می‌نماید.

۳- سازمان مذکور احکام لازم برای تعهد و بازپرداخت اصل اسناد سررسیده شده و پرداخت هزینه حق عاملیت واگذاری را در لوایح بودجه سنواتی کل کشور پیش‌بینی می‌نماید.

اسحاق جهانگیری                       
معاون اول رئیس‌جمهور                   
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار