بازدید 1525
ضيايي:

8 موقعيت گل داشتيم كه نزديم!

تيم حريف با حملات ما عقب كشيد و در رابطه با بازي سرعتي ما تيم حريف رو به بازي هوايي آورد و ما بايد جلوي اين تاكتيك را مي‌گرفتيم كه شكر خدا توانستيم با حفظ توپ نتيجه را حفظ كنيم.
کد خبر: ۶۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۰ 20 September 2009
سرمربي تيم فوتبال صباي قم پس از برد در مقابل پاس همدان گفت:حداقل هشت موقعيت گل صد درصد داشتيم كه با بي‌دقتي نتوانستيم از آنها استفاده كنيم.

به گزارش ايسنا؛ محمدحسين ضيايي افزود: با توجه به اينكه نيمه‌ي دوم نيمه‌ي ما بود، در نيمه‌ي دوم تيم حريف را شناختيم و با شناختي كه پيدا كرديم نيمه‌ي دوم بر تيم حريف مسلط شديم ولي يك مقدار روي ضربات آخر مشكل داشتيم كه به حمدالله ما برنده‌ي بازي شديم.

وي در رابطه با نبود بياتي‌نيا گفت: مشكل خاصي بين بچه‌هاي تيم و ما وجود ندارد. همه‌ي بچه‌ها يك تيم هستند و در اين بازي هم ما بيشتر سعي كرديم به جوانان ميدان بدهيم تا آنها هم بتوانند ميدان داري كنند و بازي را حفظ كنند.

ضيايي درمورد تعويض‌هاي تيمش نيز گفت: ما در زمان‌هاي پاياني بازي ديديم كه بازيكنان سرعتي ما خلاقيت خوبي دارند و تا دقيقه‌ي 70 الي 80 از آنها توانستيم استفاده كنيم.

وي در رابطه با تيم پاس همدان نيز گفت: تيم حريف با حملات ما عقب كشيد و در رابطه با بازي سرعتي ما تيم حريف رو به بازي هوايي آورد و ما بايد جلوي اين تاكتيك را مي‌گرفتيم كه شكر خدا توانستيم با حفظ توپ نتيجه را حفظ كنيم.

ضيايي در پايان افزود: ما با توجه به اينكه از پاس همدان شناخت داشتيم، ولي برعكس اين تيم در جدول جايگاه خوبي ندارد ولي خوب بازي كردند و تمام بازيكنان ما هم خوب بودند. در مجموع از بازيكنان راضي هستم و از آنها تشكر مي‌كنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار