بازدید 1564

خون آنها از بقیه قرمزتر است

اصلا کاری به مهرام و مسئولان این باشگاه نداشتیم. ما صمد را می‎خواستیم و با این بازیکن مذاکره کردیم، بدون اینکه درخواست صدور رضایت‎نامه‎اش را بدهیم. حال چه شد که با وجود مثبت بودن مذاکرات و انعقاد قرارداد او باید به مهرام بازگردد، بماند!
کد خبر: ۶۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۸ 20 September 2009
سرمربی تیم بسکتبال صبامهر در واکنش به بازگشت صمد نیکخواه بهرامی به ترکیب مهرام گفت: نفوذ مدیران مهرام بیشتر از سایر همتایان آنهاست که هر کاری دوست دارند انجام می‌دهند تا ترکیب ایده‎آل‌شان را تشکیل دهند.

مهران شاهین طبع در گفتگو با مهر اظهار داشت: اینکه صمد نیکخواه بهرامی امسال در چه تیمی است و طبق قراردادش با صبامهر نسبت به این تیم متعهد می‎ماند یا به مهرام بازمی‎گردد قصه‎ای بیش نبود. قصه‎ای که در نهایت هم طبق خواست مهرام و مدیران این تیم تمام شد.

وی با تاکید بر اینکه در رابطه با جذب صمد نیکخواه بهرامی هیچ مذاکره‌ای با مدیران مهرام نداشته‎ایم، تصریح کرد: اصلا کاری به مهرام و مسئولان این باشگاه نداشتیم. ما صمد را می‎خواستیم و با این بازیکن مذاکره کردیم، بدون اینکه درخواست صدور رضایت‎نامه‎اش را بدهیم. حال چه شد که با وجود مثبت بودن مذاکرات و انعقاد قرارداد او باید به مهرام بازگردد، بماند!

سرمربی تیم بسکتبال صبامهر با اشاره به نحوه یارگیری تیم مهرام و انتقاد شدید نسبت به آن تصریح کرد: همه تیم‎ها باید طبق قوانین فدراسیون پیش رفته و تنها 3 بازیکن ملی‎پوش داشته باشند. اما مهرامی‌ها مجاز هستند 6 بازیکن ملی‌پوش را در تمرینات تیم‌شان شرکت دهند تا در مورد انتخاب 3 نفر از آنها تصمیم بگیرند. این هم به دلیل نفوذ زیاد مدیران مهرام است. ظاهرا خون آنها از بقیه قرمزتر است که اینگونه کار می‌کنند.

شاهین طبع تاکید کرد: به هر حال صبامهر و سایر تیم‎ها به فکر قهرمانی نباشند. مهرام با اینگونه عملکرد و اختیار آزاد و متفاوتی که برای نقل و انتقال بازیکنان دارد از حالا قهرمان دوباره لیگ برتر است. من پیشاپیش این قهرمانی را به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم بسکتبال صبامهر تاکید کرد: در ورزش و بسکتبال ایران قراردادها هیچ ارزشی ندارد. آنچه مهم است خواست بازیکن است. به همین دلیل با وجود قراردادی که با صمد داشتیم او را در انتخاب نهایی تیمش آزاد گذاشتیم. به هر حال همه چیز و همه کسانی که در این ماجرا و چگونگی پایان آن نقش داشتند را به خدا واگذار می‎کنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان