بازدید 2389
توره:

فرگوسن به شدت نگران من‏سیتی است

مثل این است که یک دانش آموز در مدرسه بهترین باشد. ناگهان یک دانش آموز دیگر به این مدرسه می آید که در همه زمینه ها بهترین است. مطمئنا دانش آموز اول از ورود دانش آموز دوم خوشحال نخواهد شد.
کد خبر: ۶۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۸ 19 September 2009
کولو توره مدافع منچسترسیتی معتقد است سر الکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد از پیروزی های سیتی با مارک هیوز به شدت نگران است.

به گزارش گل؛ سیتی تا به حال رکورد 100% پیروزی خود را حفظ کرده و فرگوسن این تیم را اصلی ترین رقیب خود برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر می داند.

مدافع ساحل عاجی سیتی در گفتگو با Press Association می گوید: به نظر من فرگوسن از پیشرفت منچسترسیتی به شدت نگران است. او می داند سیتی بازیکنان تراز اول دنیا را به خدمت نگرفته اما تمام مهره های این تیم بازیکنان حرفه ای هستند که می خواهند این تیم را به رده های بالای جدول بیاورند. مثل این است که یک دانش آموز در مدرسه بهترین باشد. ناگهان یک دانش آموز دیگر به این مدرسه می آید که در همه زمینه ها بهترین است. مطمئنا دانش آموز اول از ورود دانش آموز دوم خوشحال نخواهد شد. شکست آرسنال برای ما بسیار مهم بود ، اما شکست منچستریونایتد توجه همه را به ما جلب خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر