بازدید 8157
۲

رویترز اظهارات وزیر کار را تکذیب کرد

کد خبر: ۶۴۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 15 December 2016
خبرگزاری رویترز نوشته است که بر خلاف گزارش‌های منتشر شده، هفت ایرباسی که گفته می‌شود به زودی به ایران می‌آیند، اجاره‌ای هستند و ربطی به قرارداد خرید از این شرکت ندارند.

به گزارش فارس خبرگزاری رویترز در واکنش به اظهارات «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد «خرید هفت فروند هواپیمای ایرباس» و ورود آن‌ها به کشور ظرف چند ماه آینده، به نقل از منابع آگاه نوشته است که این هواپیماها اجاره‌ای هستند و قرار است در هواپیمایی آسمان فعالیت کنند.

سخنگوی شرکت ایرباس هم گفته است که قرارداد فروش هواپیماهای این شرکت به ایران هنوز نهایی نشده و توافق مربوط به هفت فروند هواپیما با ایرباس ارتباط مستقیم ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲
دولت به تمام معنی راستگویان!!!!!


چی دادیم و چی عایدمون شد!!!!

ساده لوحان منفور تاریخ ایران
ناشناس23:43عزیز لطفا برای ما هم بگو چی دادیم؟شاید شما چیزایی بدونی که ما عوام نمیدونیم؟اما چیزی که عایدما عوام شد؛میدونم که از یک درگیری بی دلیل با دنیا جلوگیری شد.حالا نظامی باشه؛تحریمهای بیشتر باشه؛نفت برابر غذا باشه؛فقیرتر شدن مردممون باشه؛پیدا کردن دارو باشه؛خلافکار شدن مردان وزنانی که ناچار به سیر کردن فرزندانشون هستن باشه یا...خلاصه شما یا جات خیلی خوبه وتحریم بهت اثر نکرده وقسطهات عقب نیفتاده یااصلا برات مهم نیست که عوام چی کشیدن تو این چند سال
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی