بازدید 9018

پذیرش ترم‌زمستان MBA در دانشگاه شهید بهشتی

کد خبر: ۶۴۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 13 December 2016
دکتر علی منافی ضمن اشاره به آغاز مراحل پذیرش ترم زمستان دوره‌ی حرفه‌ای مدیریت کسب‌وکارِ (MBA) این دانشگاه از 18 آذر 1395، ترویج و توسعه‌ی حرفه‌گرایی در تمامی مشاغل به ویژه مدیریت را منشأ تحولات جدي و حرکت به سمت تعالی و کمال انسانی و سازمانی دانست.

وی با تأکید بر این‌که کشورهای موفق معمولاً سازمان‌های موفق دارند و سازمان‌های موفق به وسیله‌ی مدیران موفق اداره می‌شوند گفت: «علم و هنر اداره‌ی سازمان‌ها با وجود همه‌ی پیچیدگی‌های آن به سرعت در حال تبدیل شدن به یک «حرفه» است.» از این رو دپارتمان مدیریت حرفه‌ای دانشگاه شهید بهشتی با ترویج و توسعه‌ی حرفه‌گرایی در مدیریت سعی ميکند مدیران ايران زمین‌ را با رویکرد تازه و بدیعی نسبت به مسائل سازمان و مدیریت آشنا کند. 

وی اضافه کرد علاوه بر کثرت تعداد دانش‌پذيران، برخورداري 44 درصد از شرکت‌کنندگان دوره‌های MBA یک‌ساله دانشگاه شهید بهشتی از تجربه‌ی بالای ۱۵ سال موجب شکل‌گيري شبکه‌ی ارتباطي قوی بین مشاغل مختلف شده و فرصت بهره‌مندی صاحبان کسب‌وکارهاي  گوناگون از تجربیات حرفه‌ای یکدیگر را فراهم ساخته است. به‌عبارتي ميتوان گفت دروازه‌ی ارزشمند و مطمئني براي ورود به مديريت حرفهاي در اين دانشگاه فراهم شده است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.mbaedu.ir و کانال تلگرامی https://telegram.me/dbamba مراجعه کنند و یا با شماره های 22431478 -  22432032  تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار