بازدید 1891

انصاري‌فرد: من بهترم يا غيرفوتبالي‏ها؟

تمامي اين تغييرات به خاطر كمك به تيم و در نهايت به نفع تيم بوده است. تمام مربياني كه با من كار كرده اند زحمت خود را كشيده اند ولي در مقاطعي صلاح بر اين بوده كه تيم دست به تغيير بزند اما جا دارد از زحمات همه آنها تقدير شود.
کد خبر: ۶۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۲ 18 September 2009
مديرعامل باشگاه راه‌آهن با ابراز تعجب از انتقادات صورت گرفته،‌ گفت: من باشم بهتر است يا اين كه مديران غيرفوتبالي در راس امور فعاليت كنند؟

محمد حسن انصاري فرد در گفت و گو با فارس درباره بازي يكشنبه مقابل پرسپوليس اظهار داشت: در مورد اين بازي حرفي نمي زنم. فقط اين كه اميدوارم دو تيم بازي خوب و جوانمردانه اي را برگزار كنند و شاهد مسابقه اي جذاب باشيم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه چطور اين تيم دو بازيكن سوري را جذب كرده است، عنوان كرد: باشگاه فيلم بازي هاي بازيكنان مختلفي را به ارني برندتس نشان داد و او از بين اين فيلم ها بازيكن ملي پوش سوريه را انتخاب كرد. از طرفي مهاجم سوريه هم به وي پيشنهاد شد و وقتي فيلم بازي ها او را پسنديد باشگاه به جذب اين دو نفر اقدام كرد.

مديرعامل باشگاه راه آهن ادامه داد: فكر نمي كنم سطح فوتبال سوريه پايين تر از ايران باشد. در سال هاي گذشته تيم ملي مقابل سوريه يا به تساوي رسيده يا با اختلاف يك گل به پيروزي رسيده است. فوتبال سوريه رو به رشد است. آنها مقابل تيمي مثل ژاپن با نتيجه يك بر صفر باختند. اين دو بازيكن از نظر قيمت و كيفيت خوب هستند و مي توانند نيازهاي سرمربي تيم راه آهن را برآورده كنند.

انصاري فرد در پاسخ به اين سئوال كه چرا اين شائبه وجود دارد كه وي در كار مربيان خود دخالت مي كند، تصريح كرد: نمي دانم چرا هميشه اين سئوال در مورد مديراني كه در رشته اختصاصي خود مديريت مي كنند وجود دارد؟ من سئوالي دارم؛ آيا حضور مديراني كه خود در رشته فوتبال متخصص هستند بهتر است يا مديران غير فوتبالي؟ من مخالف حضور اين مديران در فوتبال نيستم اما وقتي من خود در اين رشته تخصص دارم چه اشكالي دارد با توجه به اين تجربه كاستي هاي تيم خود را برطرف كنم؟

وي يادآور شد: بد است كه يك مدير در كارش تخصص داشته باشد؟ در اين سال ها مي دانستم تيم چه نيازي دارد و بستر را برطرف شدن اين نيازها را فراهم كرده ام. اقدامات عمراني كه در اين دوسال در باشگاه راه آهن صورت گرفته و امكاناتي كه احداث شده در هيچ باشگاه ايراني در 30 سال اخير صورت نگرفته است.

مديرعامل باشگاه راه آهن خاطرنشان كرد: در راه آهن كمپ اختصاصي فوتبال، چمن مصنوعي، چمن رولي ، كلينيك پزشكي، دو سالن بدنسازي و .... احداث كرده ايم. در ورزشگاه براي خبرنگاران، مديران و تصويربرداران جايگاه هاي ويژه در نظر گرفته ايم.

انصاري فرد با بيان اين كه در طول اين مدت در فصل نقل و انتقالات يارگيري بر عهده مربيان بوده است، گفت: متاسفم كه چنين مسائلي مطرح مي شود. روزي كه مديرعامل باشگاه راه‌آهن شدم فقط 7 روز تا شروع ليگ باقي مانده بود و اكبر ميثاقيان تيم را بسته بود. بعد هم كه مهابادي سرمربي سد همين شرايط حاكم بود. امسال هم با همفكري تارتار بازيكنان انتخاب شدند و اين دو بازيكن سوري نيز با نظر ارني برندتس جذب شده اند.

مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس ادامه داد: اين مورد را از تمامي مربياني كه با آنها كار كرده ام از جمله دنيزلي، ميثاقيان، ياوري، مهابادي و تارتار مي توانيد بپرسيد. من هيچ وقت قصد دخالت در كار هيچ مربي را نداشته ام.

وي در پاسخ به اين سئوال كه در اين مدت كوتاه در كادرفني تغيير زياد داشته است، عنوان كرد: تمامي اين تغييرات به خاطر كمك به تيم و در نهايت به نفع تيم بوده است. تمام مربياني كه با من كار كرده اند زحمت خود را كشيده اند ولي در مقاطعي صلاح بر اين بوده كه تيم دست به تغيير بزند اما جا دارد از زحمات همه آنها تقدير شود.

انصاري فرد در مورد اين كه گفته مي شود براي حضور در سازمان تربيت بدني با وي صحبت هايي شده است، اظهار داشت: من سابقه همكاري با آقاي سعيدلو را دارم. ايشان زماني كه به عنوان رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس شدند تمامي مشكلات را حل كردند و تحول اين تيم از زمان رياست ايشان آغاز شد. انتخاب ايشان به عنوان رئيس سازمان تربيت بدني نشان از توجه آقاي احمدي نژاد به ورزش دارد اما با من براي همكاري با سازمان تربيت بدني صحبتي نشده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر