بازدید 1950
۱
كريم بوستاني:

هواداران بايد صبور باشند

اميدواريم در هفته هفتم، اتفاقات فوتبال به تيم استقلال اهواز روي خوش نشان بدهد. ما بازيكنان خلاق و قدرتمندي داريم كه هر يك در ميدان، موقعيت‌هاي فراواني را خلق مي‌كنند. اگر از اين فرصت‌ها استفاده درست شود ما شاهد بازگشت تيم استقلال اهواز به روزهاي آرماني‌اش خواهيم بود.
کد خبر: ۶۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۳ 18 September 2009
كريم بوستاني مي‌گويد تيم استقلال اهواز در شرايط خوبي به‌سر مي‌برد و مقابل تيم ذوب آهن براي پيروزي به ميدان مي‌رود.

مربي تيم فوتبال استقلال اهواز در گفت و گو با ايسنا عنوان كرد: تيم استقلال اهواز پس از سه شكست پياپي و كسب نتايج ضعيف در هفته‌هاي اخير هم اكنون مصمم است در ديدار با ذوب آهن اصفهان قدرتمندانه ظاهر شود و با پيروزي در اين ميدان ناكامي‌هاي خود را به‌دست فراموشي بسپارد.

بوستاني خاطرنشان كرد: تيم ذوب آهن اصفهان نايب قهرمان سال گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر است و نبايد قدرت اين تيم را دست كم بگيريم. هر دو تيم استقلال اهواز و ذوب آهن در هفته ششم مغلوب حريفان خود شده‌اند و بي‌صبرانه درصدد كسب سه امتياز اين ديدار هستند.

وي ادامه داد: ما در مسابقات قبلي خود مستحق باخت نبوديم. بازيكنان ما موقعيت‌هاي فراواني را به روي دروازه‌هاي حريفان خلق كردند كه متاسفانه با بدشانسي روبه‌رو شدند و ضربات آنان يكي پس از ديگري هدر رفت.

مربي تيم استقلال اهواز اظهار داشت: اميدواريم در هفته هفتم، اتفاقات فوتبال به تيم استقلال اهواز روي خوش نشان بدهد. ما بازيكنان خلاق و قدرتمندي داريم كه هر يك در ميدان، موقعيت‌هاي فراواني را خلق مي‌كنند. اگر از اين فرصت‌ها استفاده درست شود ما شاهد بازگشت تيم استقلال اهواز به روزهاي آرماني‌اش خواهيم بود.

وي درباره بازيكنان مصدوم و محروم هفته‌ گذشته تيم‌اش عنوان كرد: تنها بازيكن مصدوم تيم، مصطفي بيژني بود كه خوشبختانه براي اين ديدار كاملا آماده است و مي‌تواند تيم را همراهي كند. همچنين عبدالله توحيدي كه به‌علت محروميت ديدار گذشته تيم را از دست داد، اين بار در ميدان حضور دارد.

او در پايان درخصوص نارضايتي هواداران از نتايج به‌دست آمده تيم گفت: ما هم اكنون ابتداي راه‌ هستيم و مسابقات زيادي را در پيش داريم. هواداران بايد صبور باشند و همانند سال گذشته تيم را همراهي كنند تا ما بتوانيم با روحيه خوب دل آنان را شاد كنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تغاری بشکند ماستی بریزد ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها