بازدید 9833

بعد از سه ماه افتتاح:جاده پرديس بسته شد!

پليس راه جاده پرديس تصادف بيش از حد دراين مسير را عامل بسته شدن جاده جديد پرديس قلمداد كرد.
کد خبر: ۶۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۴ 17 September 2009
جاده جديد پرديس كه توسط وزير راه سه ماه گذشته افتتاح شد صبح امروز بدون هيچ دليلي بسته شد و به دنبال ان مردم مجبور به استفاده از جاده قديم پرديس شدند.

به گزارش ایلنا پليس راه اين جاده تصادف بيش از حد دراين مسير را عامل بسته شدن جاده جديد پرديس قلمداد كرد.

كارشناسان پيش از اين نيز افتتاح اين جاده را يك رفتار سياسي قلمداد كرده بودند و در همان دوران فعاليت‌هاي انتخاباتي، مسدود شدن آن را پيش‌بيني كرده بودند. البته به باور آگاهان در حوزه حمل و نقل پروژه‌هاي ديگري هم با تعجيل افتتاح شدند كه مي‌توانند در آينده نه چندان دور با مشكل مواجه شوند.‌
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
از راه آهن شیراز و زاهدان هم بنویسید لطفا
بدون هیچ دلیلی؟!!!! یکبار از این جاده مسخره رد بشوید می فهمید چه جای خطر ناکی است.بعد و قبل از هر پل بر آمدگیهایی هست که یک متر به هوا می پرید.یکی دوتا هم پیچ بسیار تند دارد که شوماخر هم به وحشت می افتد... اینها همه معجزه هزاره سومند!
تو روز روشن که احتمال تصادف خیلی بالا هست دیگه تو شب که بالای هفتاد هشتاد درصد احتمال تصادف هست خصوصا اگر تا به حال از اون جاده نرفته باشه
در مورد این جاده نکات ذیل قابل توجه می باشد:
1- در تنها مسیر افتتاح شده، یک تونل تمام نگردیده است و به منظور افتتاح مسیر یک جاده موقت کنار آن ایجاد کرده اند. اگر در این مسیر دقت کرده باشید، تابلوهای نصب شده سیب 10% را نشان می دهند. وزیر محترم به عنوان استاد راه، می دانند که حداکثر سیب مجاز جاده های درجه 3 استانی 8% است. این بدیم معناست که بخشی از مسیر افتتاح شده دارای شیب بیش از یک راه درجه 3 استانی است.

2- محل اتصال جاده به پلها دارای اختلاف ارتفاع قابل توجه است و عبور از آن را مشکل می نماید. پذیرش این نحوه اتصال جاده به پل از سوی مهندس ناظر پروژه جای تعجب دارد.

3- سیستم روشنایی یکی از تونلها اصلا نصب نگردیده است و در تونلهای دیگر روشنایی کافی تامین نشده است.
سلام
این جانب ساعت 9 صبح از این جاده عبور کردم و باز بود.
البته یک کامیون که بصورت غیرمجاز وارد این جاده شده بود، واژگون شده بود.
پس چی..
انتخابات تموم شده دیگه!
سه ماه هم از انتخابات می گذره...
چرا بعد از 3 ماه
؟
پس مشكل داشته؟
جالبه
اما فكر كنم فردا پس فردا خودتون مي گين تكذيب شده
جون مردم که ارزش نداره، حداقل اسم اون یکی پروژه رو می گفتین.
کارشناسان یعنی کیا....
یکی نمیتونست فوتبال بازی کنه می گفت زمینش کجه! شما باید اول علت تصادف ها را بررسی نماید شاید علت عمده تصادفات خطای انسانی باشد .
كدوم پروژه به سر و سامون رسيده كه اين دوميش باشه؟
- راه آهن شيراز ... سهام عدالت ... افزايش حقوق كارمندا ... ساخت و ساز .. ارتقاء صنعتي... سياست خارجي و داخلي ... وزرا... بهداشت.. آموزش .. دانشگاه ....واردات و صادرات...
پروژه های دیگه؟!! نکنه منظورتون راه آهن موفق تهران - شیرازه؟
ولي مردم با 24ميليون راي،قاطعانه از اين اعمال دولت حمايت كردند‌‍
هر وزیری بود تو هر جای دنیا با 2 سقوط هواپیما در یک هفته و این همه ...استیضاح میشد اما این بابا رو دوباره وزیر معرفی میکنند.
جاده خطرناكي ميباشد راننده اي كه اين مسير را طي نموده ميداند كه چقدر اين مسير خطر ناك ميباشد بطوري كه شروع مسير اتوبان بوده و در انتهاي مسير به يك جاده به عرض 4 متر با پيچ هاي خطر تبديل ميگردد و علايم مناسبي هم ندارد.
وزیر راه و رییس دولت مسئول خون کشته شده های این راه وافتتاح انتخاباتی هستند.
ساعت 12 من عبور کردم باز بود
اين پروژه هم مانند ديگر طرحهاي دولت نهم است و انتظار بهتري نبايد داشت همه كارهاي اين دولت نمايشي بود و به دليل بي اعتنايي به كارشناسان بايد دائم منتظر توقف پروژه هايي كه در اين دولت ساخته شده باشيم .
خدارو شکر که بستنش من خودم شاهد یه تصادف مرگ بار در اونجا بودم خیلی
وحشناک بود بهتره اسم جاده رو بزاریم جاده مرگ
من كه محل كارم پرديسه و هر روز از اين جاده رد ميشم از اين خبر خيلي خوشحال شدم. هر روز شاهد تصادف، واژگوني و حادثه بوديم. خوب اگر انتخابات بيش از جون مردم اهميت داره، فكر ديگه اي بكنيد. علاوه بر جون مردم، اختلاف ارتفاع در ورودي پلها، پيچهاي تند، شيبهاي غيراستاندارد و عرض نامناسب راه ماشين را بيچاره مي كند.
وزیر محترم گفته امنیت رو برام تعریف کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل