بازدید 2836
مهرداد پولادی: میانه های جدول قرار می گیریم

تراختور گفتن 80هزار نفر شیرین است

شرایط لیگ متفاوت است و برای تراکتورسازی خیلی سخت است که خودش را با شرایط تطبیق دهد. من فکر می کنم با توجه به شرایط تیم و بازیکنان خوبی که به این تیم آمده اند در انتهای فصل در میانه های جدول قرار بگیریم و به نظرم وضعیت مناسبی خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۲ 17 September 2009
تراکتورسازی این فصل بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر به مسابقات بازگشته است. بازگشت آنها با استقبال فراوان مردم تبریز روبه رو شده و جمعیت زیادی برای تماشای کلیه بازی های این تیم به ورزشگاه می آیند و این باعث شده تراکتورسازی یا به قول خود آنها تراختور بعد از دو تیم پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین تیم لیگ برتر باشد. مهرداد پولادی یکی از بازیکنانی است که این فصل به این تیم تبریزی پیوسته است.

به نوشته سرمایه؛ او هم مثل سایر اهالی فوتبال از حضور گسترده تماشاگران شوکه شده و امیدوار است همچنان این حضور ادامه داشته باشد. پولادی معتقد است هر روز وضعیت این تیم بهتر خواهد شد و فراز کمالوند به خوبی بر اوضاع این تیم مسلط است. با او در مورد وضعیت تراکتورسازی و تماشاگران این تیم صحبت کردیم.
¦
بازی با استقلال چطور بود؟

بازی بسیار سختی بود، آنها تیم پرستاره ای بودند و برای گرفتن سه امتیاز وارد میدان شده بودند، اما ما بازی بسیار زیبایی ارائه کردیم و اجازه ندادیم آنها نفس بکشند و تنها روی یک اشتباه مجیدی گل زدند اما نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود. بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف رفتیم اما تنها یک بار موفق شدیم به گل برسیم. متاسفانه در این بازی به شدت بدشانس بودیم، اگر بعد از گل مساوی بیشتر فشار می آوردیم شاید به گل برتری هم می رسیدیم.

شما در مقابل تیم سابقتان بازی می کردید، چه حسی داشتید؟

متاسفانه در استقلال به من بازی نرسید یا اینکه خودم همیشه مصدوم بودم و نتوانستم خودم را در تیم استقلال نشان دهم و برای همین با مشکل مواجه شدم و همیشه نیمکت نشین بودم. این بازی انگیزه من را افزایش داده بود و می خواستم خودم را به هواداران استقلال نشان دهم. آنها همیشه به من لطف کردند ولی واقعاً خودم می خواستم قابلیت هایم را به استقلالی ها نشان دهم.

فکر می کنید تراکتورسازی در پایان فصل کجای جدول قرار بگیرد؟

تراکتورسازی فصل اولی است که به لیگ برتر آمده است. این تیم هشت سال از لیگ برتر دور بوده و شرایط برای این تیم خیلی متفاوت است. در این هشت سال لیگ ایران خیلی تغییر کرده است و فوتبال تبریز از این شرایط دور بوده است. شرایط لیگ متفاوت است و برای تراکتورسازی خیلی سخت است که خودش را با شرایط تطبیق دهد. من فکر می کنم با توجه به شرایط تیم و بازیکنان خوبی که به این تیم آمده اند در انتهای فصل در میانه های جدول قرار بگیریم و به نظرم وضعیت مناسبی خواهد بود.

استقبال مردم تبریز از تیم چگونه است؟

آنها واقعاً فوق العاده عمل کردند. در بازی با راه آهن 60 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بود و در بازی با استقلال 80 هزار نفر. برعکس شهرهای دیگر استقلالی ها در اقلیت مطلق بودند و همه تبریزی ها تراکتورسازی را با تمام وجود تشویق می کردند. تراختور گفتن آنها خیلی شیرین است و به بازیکنان انگیزه زیادی می دهد. امیدوارم تا پایان فصل همین گونه از ما حمایت کنند و ما نیز آنها را ناامید نکنیم.

در بازی بعدی با مقاومت روبه رو می شوید، این بازی را چطور می بینید؟

مقاومت در چند بازی اخیر فوق العاده عمل کرده و خیلی خوب ظاهر شده است.
با توجه به اینکه بازی در شهر شیراز است، برای ما خیلی سخت است اما ما در این بازی پیمنتا و نصرتی را در اختیار داریم و آنها می توانند کمک های بزرگی برای تیم ما باشند. اگر بتوانیم در این بازی امتیاز بگیریم به طور قطع کار بزرگی انجام داده ایم.

به تیم ملی فکر می کنید؟

اول می خواهم در تراکتورسازی جایگاه ویژه ای داشته باشم و بعد از آن به تیم ملی هم فکر خواهم کرد اما در حال حاضر تنها دغدغه من تراکتورسازی است.

کدام تیم ها شرایط قهرمانی دارند؟

اکثر تیم های پولدار بازیکنان خوبی گرفتند، اما فکر می کنم مس کرمان و ذوب آهن شرایط بهتری نسبت به سایر تیم ها دارند و احتمال قهرمانی آنها بیشتر از سایر تیم هاست اما از نام های بزرگی مثل استقلال، سپاهان و پرسپولیس نیز به راحتی نمی توانیم بگذریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار