بازدید 6569

صفحه قلابي اينستاگرام مسدود شد

کد خبر: ۶۴۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 04 December 2016
فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود از شناسايي طراح ۲۲ ساله صفحه اينستاگرامي به نام يكي از دانشگاه‌هاي شاهرود و معرفي وي به دادسرا خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ سيدمجتبي اشرفي در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس،اظهار داشت: نماينده حقوقي يكي از دانشگاه‌های شاهرود با حضور در پليس فتاي اين شهرستان، از طراح ناشناس يك صفحه مجازي در شبكه اجتماعي اينستاگرام اعلام شكايت كرد.
 
وي افزود: متهم با ايجاد اين صفحه به نام دانشگاه، ‌در مدت دو سال اخير بالغ بر هفت هزار نفر را عضو اين صفحه اينستاگرامي كرده و اين عضوگيري همچنان ادامه دارد.
 
اشرفي گفت: مدير اين صفحه و متهم اصلي تنها با افرادي كه مورد شناسايي كامل وي بودند، ارتباط خصوصي برقرار مي‌كرد و از همين رو هيچ اطلاعات مشخصي از وي در دست نبود.
 
اين مسئول انتظامي به هماهنگي‌های لازم قضائي و آغاز تحقيقات فني و تخصصي كارشناسان پليس فتا اشاره و تصريح كرد: متهم با دريافت عکس و اطلاعات شخصي دانشجويان و ذخيره آنها در فضاي خصوصي اينستاگرام، به دنبال كلاهبرداري و سوء استفاده از اين اطلاعات در آينده بود.
 
سرهنگ اشرفي در ادامه از شناسايي كامل متهم كه از دانشجويان همان دانشگاه بود اشاره و اضافه كرد: وي به پليس فتاي شاهرود احضار و مورد بازجويي قرار گرفت.
 
اشرفي از انكار متهم و اظهارات ضد و نقيض وي خبر داد و افزود: اين دانشجوي ۲۲ ساله در نهايت با مشاهده اسناد و مدارك مستدل پليس، لب به اعتراف گشود.فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود از مسدود شدن اين صفحه مجازي و تكميل پرونده و معرفي متهم به دادسرا خبر داد و گفت: عضويت بيش از هفت هزار نفر در اين صفحه اينستاگرامي علاوه بر ايجاد زمينه كلاهبرداري و مزاحمت از سوي گردانندگان اصلي آن، فضاي نامناسبي ايجاد كرده بود كه به ارتباطات نادرست و غير اخلاقي اعضا مي‌انجاميد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار