بازدید 1795
ژاوی:

انگلستان قهرمان جام جهانی می شود

انگلیسی ها غایب بزرگ یورو 2008 بودند و من پیش بینی می کنم آنها می توانند فاتح رقابت های جام جهانی 2010 شوند. فابیو کاپلو به این تیم ساختار و ایمان تزریق کرده و آنها با بازیکنان توانمند خود از ضرباهنگ و قدرت خوبی برخوردار شده اند.
کد خبر: ۶۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۸ 16 September 2009
هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا از انگلستان به عنوان تیمی یاد کرد که به میزان کافی از بخت قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2010 برخوردار است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال انگلستان موفق به حضور در رقابت های یورو 2008 نشد اما این تیم در حال حاضر با مربیگری فابیو کاپلو جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی را دریافت کرده است.

ژاوی در گفتگو با دیلی میرر اظهار داشت: انگلیسی ها غایب بزرگ یورو 2008 بودند و من پیش بینی می کنم آنها می توانند فاتح رقابت های جام جهانی 2010 شوند. فابیو کاپلو به این تیم ساختار و ایمان تزریق کرده و آنها با بازیکنان توانمند خود از ضرباهنگ و قدرت خوبی برخوردار شده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: آنها (انگلیسی ها) بازیکنانی دارند که از ویژگی های فردی بالایی برخوردارند. در این خصوص می توان به فرانک لمپارد، جرارد و رونی اشاره کرد. این تیم در خط دفاعی هم با حضور بازیکنانی همچون تری و فردیناند، بسیار قدرتمند است. آنها می توانند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل