بازدید 7610
۲

کشف خانه ای با یک میلیارد تومان کالای دزدی

ماموران انتظامی استان، دزدانی را که نزدیک به 10 میلیارد ریال جنس دزدیده بودند و در یک منزل در شهرستان کازرون انبار می کردند، دستگیر کردند.
کد خبر: ۶۴۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 03 December 2016
فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد: ماموران انتظامی استان، دزدانی را که نزدیک به 10 میلیارد ریال جنس دزدیده بودند و در یک منزل در شهرستان کازرون انبار می کردند، دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از قول سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری اموال مسروقه در یک منزل در بخش چنارشاهیجان شهرستان کازرون، بلافاصله مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند. 

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این منزل اقلام مسروقه ای شامل پیکوربرقی، دریل برقی، شیلنگ آب، موتورجوش، دستکش ایمنی، سنگ فرز، جعبه آچار، کارتریج دستگاه کپی،دستگاه تهویه، جرثقیل زنجیری، تلویزیون، دستگاه هوا برش، پمپ آب، ترانس برق، پرینتر، اسپیلت، اره آهن بر و مقدار زیادی اموال مسروقه دیگر کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این خصوص دو نفر دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شدند. 

گودرزی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات به سرقت این اموال از شرکت های خصوصی و دولتی اقرار کردند، افزود: ارزش ریالی این اموال بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد شده است. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
انداختن بهتون! یک خونه 500 متری پر از این آت وآشغالها را سمساری 100 میلیون هم بهتون نمیده. عرض میکنم خدمتتون. آخه شریکم سمساری داره!
کنجد کنجد باز شو!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر