بازدید 7391
گزارش

دخترایرانی کنار یک اسراییلی روی سکوی قهرمانی!

این سوال از مسئول تیم اعزامی موی تای ایران به جام جهانی روسیه وجود دارد که چرا با وجود اینکه می داند ایران رژیم ظالم و غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد و ورزشکاران جوانمرد ما برای این موضوع حتی از مدال طلای خود گذشتند، اجازه داده نماینده ایران روی سکویی قرار بگیرد که نماینده رژیم جعلی اسرائیل در آن سکو قرار گرفته است؟!
کد خبر: ۶۴۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 02 December 2016
 رقابت های جام جهانی موی تای در ورزشگاه بزرگ شهر کازان روسیه با حضور کشورهای صاحب نام جهان برگزار شد و پرونده تیم های ملی موی تای ایران در کازان روسیه با 4 نقره و 10 برنز مدال بسته شد.اما در اتفاقی عجیب و البته ناراحت کننده، بانوی برنزی کشورمان درحالی در مراسم اهدای مدال روی سکوی سوم این مسابقات ایستاد، که نماینده رژیم غاصب صهیونیستی در سکوی اول ایستاده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سعیده غفاری در وزن منهای 60 کیلوگرم، عضو تیم ملی موی تای بانوان با حضور در این مسابقات به مدال برنز مشترک دست یافت.نماینده وزن منفی 60 کیلوگرم بانوان ایران البته در روند مسابقات به نماینده رژیم صهیونیستی برخورد نکرد و پس از گذشتن از سد حریف اوکراینی، به آنبل روسی باخت و به مدال برنز بسنده کرد، اما این سوال از مسئول تیم اعزامی موی تای ایران به جام جهانی روسیه وجود دارد که چرا با وجود اینکه می داند ایران رژیم ظالم و غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد و ورزشکاران جوانمرد ما برای این موضوع حتی از مدال طلای خود گذشتند، اجازه داده نماینده ایران روی سکویی قرار بگیرد که نماینده رژیم جعلی اسرائیل در آن سکو قرار گرفته است و این کار به نوعی رسمیت دادن به این رژیم می باشد؟!

اقدام عجیب و قابل تأمل تیم موی تای ایران در جام جهانی روسیه!
 
حضور عجیب نماینده ایران روی سکو کنار نماینده رژیم اشغالگر قدس! 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
لطفا دست به پرونده و حاشیه سازی نزنید
پس این حرکت به انتخاب و دلخواه بازیکنان نیست و جبر و زرو میس باشد!!!!!متاسفم برای شما
بسه این تفکرات دگم
بیش از ۳۵ سال از این نحوه برخورد ما با این ورزشکاران می گذرد
بابا اجازه دهید ورزش ورزش بماند و روحیه ورزشی را فدای سیاسی نکنید.
وای چه جنایتی.........
چه ایرادی دارد؟
این کار نهایت بد اخلاقی و دور از فرهنگ ورزشی است خوب شد که روی سکو رفت و مدال گرفت.
لعنت به اسراییل کودک کش
چه اشکالی داره مگه؟
وقتی خانمها به هر طریقی میخوان مدال بیارن نتیجه اش این میشه دیگه.
آخه من نمیدونم زن رو چه به ورزش ، برو خونه به بچه ات برس که دیگه فردا ارازل و اوباش بار نیاد.
اونایی هم که سنگ اسرائیل رو به سینه میزنن و میگن فلسطینی ها دارن با اسرائیلی ها مسابقه میدن بدونن که ما بخاطر اینکه اسرائیل جنایتکاره و با ما و اسلام و ایران دشمنی داره باهاشون دشمنیم.
این خانم هم نماینده کشور ما نیست با این افتضاحی که درست کرده.
خواهشا نظر رو تأیید کنید.
جوونِ مادرهاتون دیگه بی خیال خانمِ سعیده غفاری بشید. آخه عقل هم چیزِ خوبی هست، انصاف هم چیزِ خوبی هست. این بنده خدا با فاصله روی سکو هست. بعد در قوانین حکومتِ ایران گفته شدِ که بازی کردن با اسرائیل ممنوع هست، سفر کردن به اسرائیل ممنوع هست. نگفتِ شدِ که رفتن روی سکوی مدال اون هم با فاصله ممنوعه!. آخه رفتنِ خانمِ سعیده غفاری روی سکو اون هم بافاصله چه ربطی به تاییدِ ظلم اسرائیل دارِ!!!!!!! یه ذره چشماتون را باز کنید خانم غفاری کنارِ یه بازیکن دیگه ایستادِ.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار