بازدید 5967

بازسازی موصل چقدر هزینه دارد؟

کد خبر: ۶۴۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 29 November 2016
آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا، هزینه بازسازی و عمران شهر موصل را پس از آزادسازی از اشغال داعش، معادل ۱۹۰ میلیون دلار اعلام کرد.

به گزارش تسنیم "مایکل نرباس" مدیر فنی آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا در یک نشست مطبوعاتی در سفارت آمریکا در بغداد گفت: تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که بازسازی موصل به 190 میلیون دلار نیاز دارد و البته این رقم ممکن است تغییر کند.

به نوشته "السومریه نیوز"، وی افزود: این هزینه پس از تعیین خسارتهای وارد شده به زیرساخت ها برآورد شده است، همچنین برنامه توسعه سازمان ملل نیز از قصد خود برای کمک به اهالی موصل برای بازسازی مناطق مسکونی خبر داد.

به گزارش العالم، مدیر فنی آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا خاطرنشان کرد که بازگشت این افراد به مناطقشان پس از پاکسازی مناطق مین گذاری شده و اطمینان از وابستگی های افراد صورت خواهد گرفت که این مساله اندکی زمان می برد و دولت عراق مسئولیت این امر را به عهده دارد.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق 26 مهر ماه گذشته از آغاز عملیات آزادسازی موصل خبر داد و نیروهای عراقی همچنان به پیشروی خود ادامه می دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۳
به ما چه
190 ميليون دلار ديگه اين مملكت رفت ....
اگر فقط ۱۹۰ ملیون دلار باشه اشکالی نداره. ما که می دونیم پولش از کجا می ره ولی اگه خدایش بیشتر بود یه خونه برای ما هم بسازید اونجا
190 میلیارد درسته گویا
لابد اونم ما ايراني ها بايد كمك كنيم!
ایران که نمرده ؟!آبادش می کنه
تا ایران را دارین غم ندارین
انشاءالله زودتر داعش شکست بخوره و صادرات سیمان به عراق و سوریه شروع بشه.
اصلا مشکلی نیست ایران هست
چوب خدا صدا نداره !
نگران نباشید ما ایرانیها هستیم !!
برای عراق هیچی والی برای ایران و مردمش خدا میدونه
به ما چه؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی