بازدید 1252

ياکويينتا: تساوي با بوردو شرم‌آور بود

بابت گلي که زدم خوشحالم، اما نتيجه شرم آور بود. ما بازيکن حريف را مهار نکرديم و او گل زد. متاسفيم و مي‌خواستيم در ليگ قهرمانان خوب شروع کنيم. با اين حال سر خود را بالا نگاه مي‌داريم و به ديدار اين هفته با باري مي‌انديشيم.
کد خبر: ۶۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۹ 16 September 2009
مهاجم يوونتوس از اين که تيمش نتوانسته هر سه امتياز مقابل بوردو را در ليگ قهرمانان کسب کند ناراحت است.

به گزارش ايسنا، وينچنتزو ياکويينتا از اين که تيمش برتري يک بر صفر مقابل بوردو را با تساوي عوض کرد ناراحت است. يوونتوس از ابتداي اين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان متزلزل بود و شانس آورد که در نيمه اول گلي دريافت نکرد. اوضاع در نيمه دوم با گل ياکويينتا بهتر شد اما ياروسلاو پلاسيل ديدار را به تساوي کشاند.

ياکويينتا مي‌گويد: «بابت گلي که زدم خوشحالم، اما نتيجه شرم آور بود. ما بازيکن حريف را مهار نکرديم و او گل زد. متاسفيم و مي‌خواستيم در ليگ قهرمانان خوب شروع کنيم. با اين حال سر خود را بالا نگاه مي‌داريم و به ديدار اين هفته با باري مي‌انديشيم.»

او مي‌گويد اوضاع در اروپا متفاوت است: «اين جا ليگ قهرمانان است و با سري A تفاوت دارد. مي‌دانستيم ديدار دشواري پيش رو خواهيم داشت. آنها قهرمان فرانسه هستند و اگر مقابل تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان فرصت دهيد از آن به بهترين شکل استفاده مي‌کنند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار