بازدید 17532

وزیر اطلاعات: ابوعایشه در مرز ایران به هلاکت رسید

کد خبر: ۶۴۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 29 November 2016
حجت الاسلام و المسلمین علوی از به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان داعش در مرزهای کشور که قصد ورود به تهران را داشت خبر داد و گفت: این فرد که ابوعایشه کردی نام داشت با آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.
 
به گزارش میزان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی دوشنبه شب در مراسم عزاداری رحلت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) که در مسجد رسول اکرم (ص) کرج برگزار شد، با تسلیت این ایام، گفت: پیدا کردن یک عامل انتحاری در تهران و کرج بسیار سخت است، ولی با بیداری و آگاهی سربازان گمنام امام زمان (عج) و یاری خاص خداوند محقق می شود.
 
وزیر اطلاعات امنیت موجود در کشور را حاکی از همکاری همه بخش ها و آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و گفت: همه عوامل انتحاری شناسایی شده و اجازه نمی یابند که عملیاتی را در کشور اجرا کرده و امنیت را خدشه دار کنند.
 
علوی از به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان داعش در مرزهای کشور که قصد ورود به تهران را داشت خبر داد و گفت: این فرد که ابوعایشه کردی نام داشت با آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۷
سپاس... بالاخره یه خبر نسبتا خوب
دست مریزاد به شما عزیزان
درود بر سربازان گمنام امام زمان (عج) که بار اصلی تامین امنیت جامعه را به دوش دارند. خدا خودشان و خانواده شان را در پناه خودش حفظ بفرماید.
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
ضمن تبریک به سربازان امام زمان (عج) خواهشا یه بررسی شود چون در سایتها جستجو فرمایید در تیر ماه خبر هلاکتش اعلام شده بود.
به درک واصل شد
دست مریزاد و آفرین
مرحبا
واقعا خیلی کار سختی دارند ، من درود میفرستم به سربازان گمنام امام زمان(عج) ، خود امام زمان یار و یاورشان باشد که این امنیت را در مملکت ما به وجود آوردن ، من شخصا به وجودشان افتخار میکنم.
الحمد لله
و آفرين بر سربازان گمنام امام زمان عج
وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ ﴿۵۴﴾
و [دشمنان] مكر ورزيدند و خدا [در پاسخشان] مكر در ميان آورد و خداوند بهترين مكرانگيزان است (۵۴)
درود بر سربازان امام زمان
قدر شناس زحمات سربازان سرافراز گمنام وطن بوده و هستیم .
وجودشان مایه افتخار و تامین امنیت است .
الحمدالله دست خدا یاورتان
درود بر دلاوران و سربازان گمنام خداوند حافظ و نگهدار شما و خانواده تان باشد که هر لحظه آماده اید و بیدار. این امنیت را مدیون اقا امام زمان و سربازان دلیرش (شما عزیزان) هستیم
امروز درکلاس درس به دانشجویانم گفتم زمانی درنظرمردم عضویت درسازمان اطلاعاتی قبل ازانقلاب بزرگترین ننگ بود وآنها منفورترین.اما امروزعضویت دراطلاعات ایران اسلامی بزرگترین افتخاراست ودانشجویان تاییدکردندبی شک همین ایثار وکار آمدی سربازان گمنام امام زمان رامحبوب ایران وایرانی کرده .حق نگهدارشان.
سوال من این است :
چطوره که این داعشی های کثیف بلافاصله در مرزها شناسایی و به درک واصل می شوند ولی این همه قاچاقچی کالاها با محموله های قاچاقشان که در واقع اقتصاد این مملکت را ترور می کنند مثل آب خوردن وارد تهران و دیگر شهرها می شوند؟؟؟؟؟؟
دمتان گرم برادران عزیز
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل