بازدید 4832
واکنش

حرفهای کسی که دلالی را در فوتبال ایران آزاد کرد

نام نصیرزاده که بالاخره مشخص نشد کارشناس داوری فوتبال است یا مدرس مباحث مدیریت فوتبال و یا حقوقدان این رشته ورزشی، در گزارش مبسوط مجلس شورای اسلامی علیه فساد در فوتبال به وضوح مطرح شد و نام او به عنوان یکی از عوامل جدی دخیل در فساد منتشر شد.
کد خبر: ۶۴۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 27 November 2016
گفت و گوی دیروز یکی از سایت ها با مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی باعث شد تا هوشنگ نصیرزاده رییس برکنارشده کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال به این مصاحبه واکنش نشان دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، در بخشی از آن مصاحبه مسعود رضاییان به ماجرای آزاد شدن واسطه گری در فوتبال اشاره کرد . سال گذشته و زمانی که هنوز هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون بود، اعلام شد که هر کس می تواند در فوتبال واسطه گری و دلالی انجام دهد.
البته نام همین فرد یعنی نصیرزاده که بالاخره مشخص نشد کارشناس داوری فوتبال است یا مدرس مباحث مدیریت فوتبال و یا حقوقدان این رشته ورزشی، در گزارش مبسوط مجلس شورای اسلامی علیه فساد در فوتبال به وضوح مطرح شد و نام او به عنوان یکی از عوامل جدی دخیل در فساد منتشر شد.

حرفهای کسی که دلالی را در فوتبال ایران آزاد کرد

در هر حال هوشنگ نصیرزاده با این سایت تماس گرفت و پاسخ رضاییان را اینگونه داد:« مدیر عامل ملوان در مصاحبه اخیر خود در خصوص آی تی سی بازیکنان و اشاره به برخی جزئیات مطالب بیان داشته که صحت ندارد. ایشان بیان داشته که نصیرزاده با تصویب مقرراتی دلالی را در ایران آزاد کرد.این در حالی است که آزاد شدن دلالی در فوتبال مصوب کنگره سالیانه فیفا بود و حتی در اساسنامه فیفا هم درج شد. از طرفی فیفا در سال ۲۰۱۴ حتی امتحانات کارگزاران را حذف کرد و دیگر محدودیتی برای دلالی و کارگزاری در ۲۰۹ کشور جهان وجود ندارد و این موضوع ربطی به بنده و فدراسیون فوتبال ندارد و بیان  این موضوع ناشی از بی اطلاعی از استانداردهاست.

نصیرزاده در پایان گفت:«اتفاقا ما جزو چند کشوری هستیم که از متقاضیان امتحان می گیریم و افراد باید از فیلتر رد شوند که پروانه کار دریافت کنند. از سوی دیگر ساماندهی کارگزاران و به قول ایشان دلالان از طریق حراست وزارت ورزش و حراست فدراسیون و کمیته صیانت و نهادهای نظارتی صورت گرفت و این موضوع به بنده ربطی ندارد و بهتر است دوستانی که مدعی دانستن مقررات هستند با آگاهی بیشتری مصاحبه کنند که حق سایرین را ضایع نکنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل