بازدید 1777
صدای نایب قهرمان دوچرخه‏سواری آسیا درآمد:

بدون حقوق نمي‌توانيم بمانيم

سرمربي تيم ملي قصد دارد تا تيم ملي را با همان تركيب سابق در اين مسابقات به محك گذارد. اين رقابت‌ها به نسبت قهرماني آسيا از سطح پايين‌تري برخوردار است و سال پيش تيم ايران در اين كاپ به عنوان قهرماني دست يافت.
کد خبر: ۶۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۵ 16 September 2009
دارنده مدال نقره مسابقات دوچرخه‌سواري قهرماني آسيا گفت: با توجه به نبود منبع درآمد نمي توانيم به طور مستمر در اردوي تيم ملي بمانيم.

حسن علي ورپشتي در گفت‌وگو با فارس عنوان كرد: از يك هفته قبل تمرينات خود را زير نظر مربي جديد فرانسوي آغاز كرده‌ايم. بويكاس با سيستم جديد دورپا مي‌خواهد تحول بزرگي در بخش سرعت ايجاد كند، اين در حالي است كه سيستم مربي سابق روي فشار پا بود.

ورپشتي تصريح كرد: شيوه جديد اين مربي تاثير گذار خواهد بود و ما مي‌توانيم تا يكي دو سال آينده خود را در ميادين جهاني به عنوان يكي از قدرت‌ها به اثبات برسانيم.

وي با تاكيد بر اين نكته كه مربي فرانسوي ارتباط خوبي با ورزشكاران اردونشين برقرار كرده است، تصريح كرد: تنها مشكل ما نبود مترجم براي انتقال اطلاعات از سوي سرمربي جديد است.

دارنده مدال نقره تيم‌اسپرينت مسابقات قهرماني آسيا در اندونزي با اشاره به كاپ آسيايي تايلند عنوان كرد: سرمربي تيم ملي قصد دارد تا تيم ملي را با همان تركيب سابق در اين مسابقات به محك گذارد. اين رقابت‌ها به نسبت قهرماني آسيا از سطح پايين‌تري برخوردار است و سال پيش تيم ايران در اين كاپ به عنوان قهرماني دست يافت.

عضو تيم ملي پيست ايران گفت: تا پايان فصل جاري مسابقات، چند جام‌جهاني برگزار خواهد شد كه به احتمال زياد تيم ايران در جام‌جهاني چين حضور پيدا خواهد كرد. كسب مدال در اين ميدان كار سختي است و ما تلاش خود را براي هر چه بهتر ركابزدن آماده خواهيم كرد.

عضو تيم ملي دوچرخه‌سواري در خصوص شرايط اردوي آزادي عنوان كرد: بزرگترين مشكل ما براي حضور طولاني مدت در اردوي تيم ملي نبود منبع درآمد براي تامين زندگي است. حقوقي دريافت نمي‌كنيم و من از سال گذشته هنوز با تيم مس‌كرمان تسويه حساب نكرده‌ام.

وي افزود: با اين شرايط و با توجه به هزينه‌هاي جانبي اردو از قبيل خريد تجهيزات و مكمل‌هاي غذايي بيش از يكي دو ماه نمي‌توانم در اردو بمانم.

كاپ آسيايي تايلند 18 و 19 مهرماه برگزار خواهد شد و تيم ملي دوچرخه‌سواري 15 مهر تهران را به مقصد بانكوك ترك مي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار