بازدید 12185
۴

جزئیات سقوط بالگرد MI17 در دریای خزر

کد خبر: ۶۴۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 27 November 2016
معاون عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت: جستجو در میان لاشه بالگرد اجاره ای شرکت نفت خزر برای یافتن جنازه 5 سرنشین ان ادامه دارد.
 
به گزارش میزان، شاهین فتحی اظهار داشت: صبح امروز (یکشنبه) مفقود شدن یک فروند بالگرد MI17 یکی از ارگان های نظامی که در اجاره شرکت نفت خزر بود به هلال احمر استان مازندران اعلام شد. بلافاصله تیم های امدادی به محل حادثه اعزام و در سواحل خزر اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از دقایقی جستجو لاشه بالگرد در چند کیلومتری ساحل بهشهر کشف شد و تیم های امدادی در همان لحظات اولیه توانستند دو جنازه را از آب بیرون بکشند.

به گفته فتحی مسئولان شرکت نفت خزر اعلام کردند این بالگرد حامل 5 سرنشین و خدمه بود در حال حاضر تلاش برای یافتن سه جنازه دیگر در محل سقوط و در میان لاشه بالگرد ادامه دارد.

سرپرست سازمان امدادو نجات هلال احمر تاکید کرد: تیم های غواصی هلال احمر در محل سقوط حضور دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
این چندمین بالگردیه که سقوط می کنه . نکنه ساخت ایران هستند .
اتفاقات عجیب و بدون قابلیت توضیح در زندگی انسان زیاد هست. من دیشب خواب دیدم یه هلی کوپتر سقو. کرد اونوقت صبح خبرش رو اینجا دیدم
این هم از یکی از بهترین بالگردهای دو موتور روسی!!!...
با سلام شما را بخدا به مسئولان جمهوری اسلامی بگویید که برای حمل بیماران از بالگرد استفاده نکنند. وقتی بالگرد مشکل دارد یا منطقه مورد نظر مشکل دارد یا هوا نا مساعد است بالگرد نفرستید . بیماران را با ماشین یا قایق به بیمارستان برسانید. ان شاء الله که بیمار
نجات می یابد. وقتی هلی کوپتر می رود، هم بیمار کشته می شود هم چها یا پنج نفری که او را همراهی می کنند . این چندمین بار است که بالگردی که برای نجات رفته بود، خود سقوط می کند و خانواده های متعددی را داغ دار می سازد. آیا این همه خطا و ناتوانی در این باره بس نیست، . عاقل آن است که از تجربیات گذشته عبرت بگیرد. در این ماموریتها خلبانهای بسیاری از دست رفته اند . شما را به خدا بس کنید و بالگرد ها را از سیستم امداد و نجات حذف کنید . شاید این وسیله را برای کشور ما نساخته اند یا مسئولان این کار قادر به استفاده درست از آن نیستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی