بازدید 1344
مديركل تربيت‌بدني خراسان رضوي:

ابومسلمی‏ها نبايد هواداران را نگران كنند

به شخصه تا قبل از اين در مورد اين موضوع اطلاعي نداشتم اما حالا كه آگاهي پيدا كرده‌ام، بلافاصله جلسه‌اي با هيات مديره ابومسلم خواهيم داشت و سعي مي‌كنيم به نتيجه‌اي منطقي برسيم.
کد خبر: ۶۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۵ 15 September 2009
در حالي كه صبح امروز تابلوي فرماندهي انتظامي مشهد بر سر در باشگاه ابومسلم نصب شده بود اما دقايقي پيش تابلوي باشگاه ابومسلم بر روي اين تابلو قرار گرفت!

به گزارش ايسنا، در حالي كه شرايط باشگاه ابومسلم در حال بحراني شدن بود اما پيگيري‌هايي اداره كل تربيت بدني در اين خصوص و مساعدت مسوولان استاني نتيجه داد و با دادن فرصت چند روزه به مسوولان اين باشگاه ساختمان باشگاه ابومسلم مجددا در اختيار آن قرار گرفت.

افشين داوري، مديركل تربيت‌بدني خراسان رضوي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا - منطقه خراسان، در اين خصوص گفت: از ديروز و پس از شروع ماجرا، پيگيري‌هايي ما هم انجام شد و امروز مجموعه مسوولان استاني و كشوري و نيروي انتظامي مساعدت كردند و فرصت خوبي به باشگاه ابومسلم داده شد.

وي تصريح كرد: ابتدا مساعدتي از سوي مسوولان شد تا به صورت موقت فرصتي به باشگاه داده شود كه تا با بررسي پرونده‌ها به نتيجه‌گيري برسند اما پس از آن با پيگيري‌ها، فرصت مناسب‌تري در اختيار باشگاه قرار داده شد تا بتوانند اين معضل را به صورت كلي مرتفع كنند.

داوري در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر نمي‌كنيد مديران ابومسلم در اين فرصت هم مثل گذشته در مورد ساختمان باشگاه تعلل كنند، اظهار داشت: به شخصه تا قبل از اين در مورد اين موضوع اطلاعي نداشتم اما حالا كه آگاهي پيدا كرده‌ام، بلافاصله جلسه‌اي با هيات مديره ابومسلم خواهيم داشت و سعي مي‌كنيم به نتيجه‌اي منطقي برسيم.

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي خاطرنشان كرد: اگر قرار است باشگاه ابومسلم در همين ساختمان بماند بايد شرايطي را فراهم كنند و اگر هم نمي‌خواهند بمانند بايد تصميمات لازم اتخاذ شود تا اين اتفاق ديگر رخ ندهد و موجبات نگراني هواداران ابومسلم هم فراهم نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی