بازدید 1892
بوستاني:

با 3 باخت نبايد مثل عرب‌ها رفتار كنيم

يكي از بدترين بازي هاي استقلال اهواز انجام شد. در تمامي خطوط بد بوديم و هيچ نقطه قوتي در تيم نبود. علت اين همه بد بودن هم مشخص نيست.
کد خبر: ۶۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۰ 15 September 2009
مربي تيم فوتبال استقلال‌اهواز گفت: فوتبال ايران نبايد با 3 باخت مثل باشگاه‌هاي عربي رفتار كند.

كريم بوستاني در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با اين كه شهرام شفيع زاده عنوان كرده بازي با ذوب ‌آهن آخرين فرصت كادرفني است، اظهار داشت: مديريت اين باشگاه مي تواند با توجه به نتيجه نگرفتن تيم چنين تصميمي بگيرد اما معتقدم فوتبال ايران نبايد در اين زمينه از باشگاه هاي عربي تقليد كند. ما بايد مثل اروپايي ها باشيم و به كادرفني فرصت داده شود.

وي افزود: تمام بازي هايي كه استقلال اهواز در اين 6 هفته داشته سخت بوده است. كادر فني جديد هم بيايد 3هفته داخل خانه بازي داريم و اگر نتيجه اي هم گرفته شود ربطي به مربي جديد ندارد. زحمت هر كادر فني در طول زمان خود را نشان مي دهد.

بوستاني در ارتباط با باخت مقابل صبا عنوان كرد: يكي از بدترين بازي هاي استقلال اهواز انجام شد. در تمامي خطوط بد بوديم و هيچ نقطه قوتي در تيم نبود. علت اين همه بد بودن هم مشخص نيست.

اين مربي در پاسخ به اين سئوال كه شايد بازيكنان از كادرفني حرف شنوي ندارند، گفت: اتفاقا بازيكنان با خداداد عزيزي رابطه بسيار خوبي دارند و دو طرف با هم معرفتي كار مي كنند. حتي در بعضي بازي ها بازيكنان به خاطر خداداد انتحاري بازي كردند.

بوستاني در مورد اعتراض هواداران اهوازي خاطرنشان كرد: اين هواداران تا دقيقه 85 در حال تشويق تيم بودند و وقتي ديدند كاري از اين بازيكنان بر نمي آيد شعار دادند كه البته حق هم داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی