بازدید 1337

سه جلسه محروميت در انتظار آدبايور

در انگليس قانون نانوشته‌اي حكمفرماست كه براساس آن بازيكن از گلزني به تيم سابقش فوق‌العاده ابراز خوشحالي نمي‌كند. آدبايور اما پس از گلزني كارهايي كرد كه حتي تماشاگر عادي و بي‌طرف فوتبال را هم از كوره به در مي‌برد. اين مهاجم 25 ساله پس از گلي كه به ثمر رساند تمام زمين را طي كرد تا در جلوي هواداران تيم حريف ابراز خوشحالي كند. كار به جايي رسيد كه نيروهاي پليس و امنيتي وارد عمل شدند تا از ورود هواداران خشمگين تيم لندني به زمين مسابقه جلوگيري كنند.
کد خبر: ۶۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۹ 15 September 2009
چهار بازي و چهار گل زده آمار امانوئل آدبايور مهاجم توگويي اين فصل منچسترسيتي است. پيروزي چهار بر دو برابر باشگاه سابقش البته با دردسرهايي نيز براي او همراه بود.

به گزارش ايسنا، اتحاديه فوتبال انگليس اعلام كرد، رخدادهاي اين بازي را به دقت بررسي خواهد كرد. احتمال مي‌رود آدبايور با خطر محروميتي سه جلسه‌اي روبه‌روست.

اين بازي دو صحنه دردسرساز داشت. اول برخورد او با رابين فان پرسي بود. آن هم زماني كه او به همبازي هلندي فصل قبلش لگد زد. فان پرسي گفت: «او از چند سانتي‌متري به من لگد زد.»

فان پرسي گفت، از رفتار خبيثانه و بي‌فكرانه‌ي همبازي سابقش ناراحت و افسرده است. آدبايور در واكنش به حرف‌هاي هلندي توپچي‌ها در Sky Sport به دفاع از خودش پرداخت و گفت: «سعي كردم توپ را بزنم.»

صحنه دوم در ورزشگاه و تمام انگليس اغتشاش به پا كرد: در انگليس قانون نانوشته‌اي حكمفرماست كه براساس آن بازيكن از گلزني به تيم سابقش فوق‌العاده ابراز خوشحالي نمي‌كند. آدبايور اما پس از گلزني كارهايي كرد كه حتي تماشاگر عادي و بي‌طرف فوتبال را هم از كوره به در مي‌برد. اين مهاجم 25 ساله پس از گلي كه به ثمر رساند تمام زمين را طي كرد تا در جلوي هواداران تيم حريف ابراز خوشحالي كند. كار به جايي رسيد كه نيروهاي پليس و امنيتي وارد عمل شدند تا از ورود هواداران خشمگين تيم لندني به زمين مسابقه جلوگيري كنند.

يكي از ماموران بر اثر برخورد شي‌اي كه به طرف آدبايور پرتاب شده بود، از ناحيه سر دچار آسيب ديدگي شد.

آدبايور پس از بازي اگرچه به خاطر رفتارش عذرخواهي كرد؛ با اين حال كميته انضباطي اتحاديه فوتبال انگليس در اين مورد واكنش نشان خواهد داد. شايد او دست كم از سه بازي محروم شود. به اين ترتيب سيتي او را در داربي برابر منچستريونايتد (يكشنبه آينده) به همراه نخواهد داشت.

او پيش از دريافت حكمش به Sun گفت: «نمي‌دانم چه كار كرده‌ام كه بايد محروم شوم. هيچ چيزي از پليس يا اتحاديه نشنيده‌ام. باشگاه هم به من چيزي نگفته است. دويدن به سمت هواداران احمقانه بود. اما، آنها در تمام طول بازي به من توهين كردند. توهين آنها از گرم كردن پيش از بازي شروع شد. آنها فريادهايي مي‌زدند كه هيچ كس دوست ندارد آنها را بشنود. آنها توهين‌هاي شخصي بودند. من هم هرگز براي كارم برنامه‌ريزي نكرده بودم. چون خبر نداشتم مي‌توانم گلزني كنم يا نه. به هر حال عذرخواهي مي‌كنم.»

او همچين گفت در بازي برگشت هراسي نخواهد داشت: «بديهي است كه در بازي برگشت در آ‌نجا مي‌توانم بازي كنم. چرا كه نه؟ من در منچسترسيتي هستم و اگر باشگاه بخواهد كه بازي كنم، چرا كه نه؟ من در منچسترسيتي هستم و اگر باشگاه بخواهد كه بازي كنم، اين كار را خواهم كرد.»

آدبايور درباره فان پرسي هم گفت كه در پايان بازي از او عذرخواهي كرده، هر چند بازيكن هلندي اين عذرخواهي را نپذيرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار