بازدید 1696

استقلال، پيگير اشغال جايگاه طرفدارانش

با دقت نظري كه در يداله سليماني ناظر مسابقه در انجام مسووليت خود دارد، اميد مي رود گزارش وي از بازي بطور دقيق مورد توجه قرار گيرد... اين افراد هم پرتاب بطري را آغاز كردند و به سمت سرمربي تراكتورسازي بطري پرتاب كردند. پس از آن طرفداران تراكتورسازي هم اقدام به پرتاب بطري كردند و اين پرتاب بطري تبديل به بازي بين تماشاگران شد(!) اما اين كه مي‌گويند اين بطري‌ها شيشه‌اي بوده صحت نداشته است و تمامي بطري‌ها پلاستيكي بوده است.
کد خبر: ۶۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۴ 15 September 2009
استقلال حوادث رخ داده در ورزشگاه يادگار امام تبريز را از طريق مراجع ذي ربط در فدراسيون فوتبال پيگيري خواهد كرد.

به گزارش پايگاه خبري استقلال، اين باشگاه اعلام كرد، ضمن احترام به تمامي علاقمندان فوتبال در استان آذربايجان شرقي و تشكر از حضور چشمگير فوتبالدوستان در ورزشگاه يادگار امام و تقدير از آن دسته از تماشاگران و هواداران كه ضمن رعايت احترام و نظم به تشويق تيم مورد علاقه خود پرداختند، موضوع اشغال جايگاه تخصيصي به هواداران استقلال در ورزشگاه كه در نيمه دوم منجر به برخي حوادث شد و همچنين پرتاب اشيا به سمت اعضاي تيم استقلال را با ارسال نامه اي به فدراسيون فوتبال پيگيري خواهد كرد تا در آينده شاهد بروز مسايل اينچنيني نباشيم.

ضمن اينكه با دقت نظري كه در يداله سليماني ناظر مسابقه در انجام مسووليت خود دارد، اميد مي رود گزارش وي از بازي بطور دقيق مورد توجه قرار گيرد.

ناصر شفق در گفت و گو با فارس در مورد شكايت باشگاه استقلال به دليل مشكلات پيش آمده در ديدار با تراكتورسازي تصريح كرد: ورزشگاه يادگار امام يك ورزشگاه غير استاندارد است و تامين امنيت در اين ورزشگاه كار بسيار سختي است. تا زماني هم كه باشگاه‌ها مالك ورزشگاه‌ها نباشند آنها هيچ مسئوليتي در قبال ورزشگاه‌ها ندارند.

وي ادامه داد: شيريني بازي با استقلال آنقدر زياد بود كه حوادث زياد نبود. از دهان 100 هزار تماشاگر يك كلمه ركيك خارج نشد و دو تيم هم بازي جونمردانه‌اي را انجام دادند اما جايي كه براي طرفداران استقلال در نظر گرفته شده بود مثل جزيره‌اي در اقيانوس بود. از ابتدا هم گفتيم كه بهتر است تماشاگران استقلال در گوشه‌اي از ورزشگاه اسكان داده شوند اما كسي تصور نمي‌كرد استقلال حتي 7 هزار تماشاگر هم در تبريز نداشته باشد و در نهايت 1500 تا 2 هزار نفر استقلالي به ورزشگاه آمدند.


شفق عنوان كرد:اين افراد هم پرتاب بطري را آغاز كردند و به سمت سرمربي تراكتورسازي بطري پرتاب كردند. پس از آن طرفداران تراكتورسازي هم اقدام به پرتاب بطري كردند و اين پرتاب بطري تبديل به بازي بين تماشاگران شد(!) اما اين كه مي‌گويند اين بطري‌ها شيشه‌اي بوده صحت نداشته است و تمامي بطري‌ها پلاستيكي بوده است.

مديرعامل اسبق ابومسلم در مورد تخليه ساختمان اين باشگاه كه توسط نيروي انتظامي تخليه شده گفت: من را وارد ماجراي باشگاه ابومسلم نكنيد و در مورد اين باشگاه حرفي نمي‌زنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان