بازدید 2334
سرمربي تيم ملي فوتسال:

بازي با برزيل بازي سختي خواهد بود

شمسايي در جام جهاني كوچك در برزيل به علت همراهي تيم باشگاهيش ماهان شرايط حضور در تيم ملي را نداشت اما بعد از در تمام دوران در اردوهاي تيم ملي حضور داشت و دعوت شد.
کد خبر: ۶۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۱:۰۱ 15 September 2009
سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان با اشاره به اينكه به كسب نتايج دلخواه برابر برزيل خوشبين هستيم، گفت: بازي با برزيل بازي سختي خواهد بود.

حسين شمس در آستانه بازي حساس تداركاتي تيم ملي كشورمان برابر برزيل ‌در حاشيه مسابقات فوتسال جام رمضان مازندران در گفتگو با فارس در آمل اظهار داشت: برزيل در اين مسابقات با تيم كاملش و با همراه داشتن تمام لژيونرهايش به تهران مي‌آيد و قطعاً بازي سختي خواهد بود.

وي افزود: ميزباني اين مسابقات در تهران است و با تغييراتي كه در تيم داديم توان بازي برابري را مقابل برزيل است.

سرمربي تيم فوتسال كشورمان با تاكيد بر اينكه از اين تيم برزيل شناخت كافي دارم، تصريح كرد: اميدواريم حضور پرشور تماشاچيان كشورمان در سالن به كمك تيم ملي بيايد.

وي با اشار به اينكه تيم ملي از روز شنبه اردوي آماده‌سازي خود را در تهران آغاز كرده است، گفت: تيم ملي بعد از بازي‌هاي جام جهاني تغييراتي داشته است و چهره جديدي را پيدا كرده است.

شمس افزود: بازيكنان جديد بازيكنان آينده‌دار و براي تيم ملي بسيار اثرگذار خواهند بود.

وي درباره حضور دوباره وحيد شمسايي در تيم ملي فوتسال كشورمان نيز اظهار داشت: شمسايي در جام جهاني كوچك در برزيل به علت همراهي تيم باشگاهيش ماهان شرايط حضور در تيم ملي را نداشت اما بعد از در تمام دوران در اردوهاي تيم ملي حضور داشت و دعوت شد.

سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان اضافه كرد: شمسايي هم اكنون در شرايط آمادگي مناسبي به سر مي‌برد و كنار گذاشتن شمسايي در اين شرايط معقولانه نيست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر