بازدید 4597

امام جمعه کاشان: آمریکا در حال تجزیه شدن است

کد خبر: ۶۴۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 18 November 2016
نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه کاشان گفت: بر اساس شواهد موجود کشور آمریکا همانند شوروی سابق در حال تجزیه شدن است.

به گزارش ایرنا، ‌آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان اظهار داشت: یک روزنامه رژیم صهیونیستی مدعی شده است که چهار ایالت آمریکا خواهان جدایی از این کشور هستند و یک پروفسور آمریکایی نیز در مصاحبه ای به بحران عمیق در آمریکا اشاره کرده است.

وی بیان کرد: مرکز نمایندگان آمریکا هفته گذشته به طرحی با 419 موافق و یک مخالف رای داد که بر اساس آن تحریم های آن کشور علیه ایران 10 سال دیگر تمدید شد و این نشان از ادامه دشمنی های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رژه مقتدرانه حزب الله لبنان در هفته گذشته جهان را غافلگیر کرد و حزب الله اقتدار نظامی خود را به رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد.
وی همچنین به پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ارتش سوریه و عراق در نبرد با تروریست ها پیشرفت های خوبی داشته اند که این نشانه خوبی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر مردم استان اصفهان با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار مطالب بسیار مهمی فرمودند که باید چراغ راه همه ما باشد.

نمازی ضمن تسلیت به مناسبت اربعین شهادت امام حسین (ع) بیان کرد: با گذشت حدود 1377 سال از قیام امام حسین (ع) راهپیمایی اربعین با خضور میلیون ها نفر از مردم جهان هر سال باشکوه تربرگزار می شود و این نشان از آن دارد که کربلا و عاشورا همه مرزها را در نوردیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۵
خدمت شما عرض کنم امریکا همین الانش تجزیه شده است. به ایالت های مختلف و با قوانین مختلف و توان وقدرت مختلف. فقط دولت مرکزی این ایالات رو با هم متحد و همسو می کنه
آش،به همین خیال باش.
تابناک ! لطفا" منبع خبر فوق که چهار ایالت آمریکا خواهان جدایی هستند را اعلام بفرمایید . با تشکر .
نگران نباشید
یادمه از 30 سال قبل هر هفته جمعه ها گفته شده آمریکا داره سقوط میکنه اما هنوز سقوط نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
شما عجولید دوست من بالاخره سقوط می کند شاید به عمر من و شما و بچه های من و شما و نوه های من و شما و نتیجه های من و شما و نبیره های من و شما و ندیده های من و شما نرسد ولی بالاخره سقوط می کند مطمئن باش !!!!
ایشان بفرمایند این حرفشون مطابق کدوم مطالعه و تحلیل علمی بوده و اصولا منبع و ماخذ این گفتار کجاست؟ آیا این حرف های بدون مطالعه و فاقد هرگونه پایش علمی، دروغ گفتن به آحاد مردم نیست؟
همین تفسیرها و تحلیل ها کشور رو نابود کرد رفت
بله درحال تجزیه شدن است و ما درحال ترکیب شدنیم.
فرض کنید از همین فردا اصلا آمریکا برود زیر آب بفرمایید کدام مشکل این کشور و این ملت حل می شود؟؟؟/
فساد مالی آقازادگان و رانتخواران و اختلاص کنندگان ؟
آلودگی محیط زیست و آب و هوا و ذرات معلق؟؟
آمار وحشتناک طلاق ؟؟؟
افزایش جریم قتل های خانوادگی؟؟
بی بندو باری و بی حجابی؟؟
بی کاری ؟ بیش از بیست هزار کشته ی جاده ای درسال ؟
ربا خواری رسمی بانک ها و موسسات اعتباری ؟
باعث افزایش ایمان مردم می شود؟؟
باعث کاهش بیماری ها می شود؟؟
و......
آخه برادر من آمریکا در چند درصد مشکلات داخلی و حتی خارجی ما موثر است؟؟ چرا همش یا منتظرید یکی بمیرد یا متلاشی شود یا یکی بیاید یا متولذ شود تا کار شما و ما حل شود؟؟/
مگر خداوند در تقسیم عقل و هوش و درایت و استعداد و ایمان و ...... به ما کم فروشی کرده که شما همش منتظر مرگ و تولد هستید. بخدا قسم که خداوند سرنوشت قومی را تغییر نخواهد داد تا خودشان سرنوشت خود را تغییر ندهند.
وانگهی از کشور دوست و برادر ، کافر ، کومونیست روسیه ( چه تزاریش ، چه بلشوویکیش و چه پوتینیش ) چه خیری دید این مملکت در این سه قرن گذشته که غش کردیم بغلش ؟؟؟/ یا از چین مایویست کافر که ایران رو کرده پر از جنس بنجل ؟؟؟؟/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
احسنت که حرف دل کل ایران رو زدی.

باشد که مردم ما روزی بیدار شوند و به جای مرگ بر این و آن و حمایت کامل و بدون منطق از فلان کشور و فلان قوم و دشمنی و دشمن تراشی با کل دنیا یکم به فکر منافع عقلانی مردم باشند.



و رحمت به شیری که خوردی
حتما تجزیه میشه
و دوباره بریتانیایِ کبیر باز میگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
بله موافقم حتما تجزیه میشه . بله تجزیه میشه حتما!! بله بله میشه.
چقدر غیر قابل انتشار ؟؟؟!!! مردم بی ادب شدند یا .....
چرا به فکر هیچ کس نرسید؟؟؟؟!!!!
همین الان خبر نگار اعزامی صدا و سیما ضمن تایید این تحلیل گفت آمریگا به 52 ایالت فدرال تجزیه شد و بزودی هر ایالت یک فرماندار تعیین خواهد کرد. اوضاع در امریکا بحرانیست و بزودی بحرانی ست و هرچه زود تر بحرانی است لذا کاملا بحرانیست و احتمالا بحران سراسر امریکا را بحرانیست. خبر نگار اعزامی .... بخدا ....
چهل سال بعددر چنین روزی : امریکا در آینده نزدیک نابود خواهد شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی