بازدید 7398

نیروهای حفتر در آستانه آزادسازی کامل بنغازی

ارتش ملی لیبی به فرماندهی سپهبد خلیفه حفتر اعلام کرد که بر یکی دیگر از آخرین پایگاه های گروه های مسلح در شهر بنغازی در شرق لیبی دست یافته است.
کد خبر: ۶۴۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 18 November 2016
به گزارش العالم، احمد المسماری سخنگوی ارتش ملی لیبی در گفت وگو با رویترز ضمن ابراز این مطلب افزود: " نیروهای ارتش لیبی منطقه القوارشه را آزاد کردند و 18 جنازه متعلق به گروه های تروریستی را یافتند."
 
از سوی دیگر خلیفه العبیدی مدیر واحد رسانه ای فرماندهی کل ارتش ملی لیبی دیروز اعلام کرد که ارتش به دنبال پایان دادن به نبردها در شهر بنغازی و آزادسازی کامل دو منطقه القوارشه و قنفوده ظرف چند ساعت آینده است.
 
العبیدی خاطرنشان کرد: زمینه برای تحقیق این پیروزی به دنبال پیشروی زیاد نیروهای هوایی و زمینی در این دو منطقه از ابتدای عملیات در سه شنبه گذشته تا کنون فراهم آمده است.
وی در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه تاکید کرد: نیروهای ارتش ملی لیبی توانستند جاده طرابلس در غرب شهر بنغازی را در اختیار بگیرند که پیروزی بزرگی به شمار می رود.
 
العبیدی خاطرنشان کرد: علت تاخیر پیش آمده در آزادسازی این دو منطقه به ویژه القوارشه مین های کاشته شده در مناطق مختلف بوده است.
 
وی پیش بینی کرد آزادسازی تمامی مناطق ظرف چند ساعت آینده تحقق یابد، و مساحت سرزمینی که هم اکنون در اختیار تروریست ها قرار دارد، بسیار کوچک شده است .
 
شایان ذکر است نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی هوادار خلیفه حفتر بیش از دو سال است که با گروه های مسلح در بنغازی در نبرد بسر می برند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی