بازدید 3660

تندبادی با سرعت ۷۹ کیلومتر مهاباد را درنوردید

رئیس اداره آب و هواشناسی مهاباد گفت: بالاترین سرعت تندبادی که از شب گذشته در مهاباد آغاز شده 79 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.
کد خبر: ۶۴۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 18 November 2016
رئیس اداره آب و هواشناسی مهاباد گفت: بالاترین سرعت تندبادی که از شب گذشته در مهاباد آغاز شده 79 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، غفور محمدپور شامگاه پنجشنبه گفت: با ورود سامانه هوای سرد به منطقه که با کاهش رطوبت همراه بوده است ، وزش باد شدید در شهرهای جنوب استان مهمترین تغییرات آب و هوایی بوده که تا عصر روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: تا زمان حاضر بیشترین سرعت تندباد ثبت شده 79 کیلومتر در ساعت معادل 22 متر در ثانیه و میانگین آن نیز بین 60 تا 65 کیلومتر در ساعت بوده است و براساس گزارش های منتشر شده از دیگر شهرستان های جنوب استان آذربایجان غربی بیشترین سرعت ورزش باد در شهرستان شاهین دژ با 81 کیلومتر در ساعت معادل 23 متر در ثانیه ثبت شده است.
 
وی برای روز جمعه نیز احتمال باران پراکنده پیش بینی کرد و گفت: در ادامه تغییرات آب و هوایی در شهرستان مهاباد از روز شنبه نیز شاهد کاهش دمای 8 تا 10 سانتی گرادی خواهیم بود.
براساس این گزارش، با توجه به شدت وزش باد احتمال قطعی برق در برخی از مناطق شهرستان و شکسته شدن درختان دور از انتظار نیست.
 
مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی و در دامنه رشته کوه‌های لند شیخان قرار دارد.
ارتفاع این شهر از سطح دریا ۱۳۲۰ متر بوده و از آب و هوای معتدلی برخوردار است که هوای زمستان‌ها سرد و تابستان‌ها گرم می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی