بازدید 7339
۶

وضعیت نامطلوب زائران در مرز مهران

کد خبر: ۶۴۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 17 November 2016
مجری شبکه ۳ سیما با اشاره به ازدحام جمعیت در مرز مهران گفت: در این منطقه جمعیت و خودروهای زیادی متوقف هستند و مسئولان امر امکانات و زیر ساخت‌های رفاهی و خدماتی مناسب را به خوبی مهیا نکرده‌اند.

احمد اکبرنژاد مجری شبکه 3 سیما که در مرز مهران مستقر است، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به وضعیت نامطلوب حال حاضر مرز مهران، اظهار داشت: مرز مهران از صبح امروز توسط مسئولان عراقی بسته شده است و خودروها به صورت چندلایه در این منطقه پارک کرد‌ه‌اند.

وی افزود: تراکم و ازدحام زیادی از زائران امام حسین (ع) در این منطقه وجود دارد و علی‌رغم اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در منطقه حضور خوبی دارند، اما به دلیل وجود جمعیت زیاد و نبود زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی لازم، مردم در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند.

اکبرنژاد تصریح کرد: مسیر 11 کیلومتری نقطه صفر مرزی تا شهر مهران که فاقد امکانات لازم است، بسیار شلوغ بوده و با اینکه 60 تا 70 درصد خودروها در بیرون از مهران قرار دارند، اما بخشی از آنها در داخل شهر پارک شده‌اند که سبب ازدحام و شلوغی زیادی شده است.

مجری شبکه 3 سیما تأکید کرد: مهم‌ترین موضوع در خصوص بازگشت زائران در 2 روز آینده به سمت کشور است که با توجه به نبود امکانات لازم، نگرانی‌هایی را به دنبال دارد.

اکبرنژاد تصریح کرد: در اینجا بسیاری از دستگاه‌های محلی تنها به تبلیغ اداره یا دستگاه خود از طریق نصب بنر در سطح منطقه مبادرت کرده‌اند و خدمات مناسبی ارائه نمی‌شود؛ ضمن اینکه جاده «ملک‌شاهی» از مهران به شهر ایلام که به دلیل تراکم و مشکلات جابه جایی از مسیر اصلی این دوشهر، به عنوان  مسیر رفت و آمد خودروها انتخاب شده است، جاد‌ه‌ای بسیار خطرناک و فاقد امکانات ایمنی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خجالت آوره توانایی هندل کردن هیچ کاری رو ندارید ... مگر اینکه تبدیل به بحران بشه و برای رفع بحران شوآف کنید و حضور حداکثری داشته باشید..... شیم آن یو
مجبور هستید به خاطر خودنمایی مردم رو تشویق به راه پیمایی اربعین کنید وقتی تجربه نشان داده که در ایران هرگز ادارات و مسئولان نمی توانند به وظایفشان درست عمل کنند ؟
سوال ساده این است که در حالی که می دانید مردم منطقا با توجه به کوتاهی راه مهران را برای رفتن به پیاده روی انتخاب می کنند، چرا هزینه زیرساخت را تو چزابه و خوزستان می کنید. چرا زیر ساخت های مهران و ایلام به این منظور تقویت نمی شوند.
به جای این خیمه شب بازیها و سرگردان کردن مردم در بیابانهای عراق کمی به فکر مردم خودتان باشید.
خاصیت مسئولان اون منطقه - البته خاصیت همه مسئولان در همه سطوح- اینه که بگن درست شد ما آماده ایم و فلان و بهمان
چرا تکلیف فرودگاه پروژه مهران مشخص نمیشه چرا ایلام قطار نداره چرا دولت پولهای میده مفت خورهاش و هیچ کی صداش در نمیاد آره همون که روز عاشورا و اربعین یاد مردم می افتن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها