بازدید 1875

غلا‌محسين پيرواني:نمي‌توانم التماس كنم

ابراهيم‌زاده از تراكتورسازي را بازيكن خوبي ديديم. دو بار او را دعوت كرديم اما، مربي‌اش اجازه نداد در تمرينات تيم اميد شركت كند و ما او را خط زديم. مسلمان را هم دعوت كرديم اما، وقتي او نيامد، اين بازيكن را هم كنار گذاشتيم. از اين به بعد هم همين كار را مي‌كنيم هر بازيكني كه دعوت شد و در تمرينات شركت نكرد، در اردوهاي بعدي دعوت نخواهد شد.
کد خبر: ۶۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۸ 14 September 2009
سرمربي تيم ملي فوتبال اميد ايران به باشگاه‌ها اخطار دارد در صورتي كه اجازه حضور بازيكنان‌شان را در اردوي تيم ندهند، اين بازيكنان كنار گذاشته خواهند شد.

غلامحسين پيرواني در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اظهارنظر مايلي‌كهن كه گفته «اجازه حضور بازيكنانش را در اردوي پيك نيكي تيم اميد نمي‌دهد» گفت: مشكلي نيست. هر كسي نيايد خط مي‌خورد. به من مربوط نيست. تا جايي كه به من ارتباط دارد را انجام داده‌ام. ديگر نمي‌توانم التماس كنم. حوصله ندارم با همه جنگ و ستيز كنم. در هر صورت فدراسيون بايد آن قدر قوي كار كند كه كارها پيش برود. ما داريم زحمت‌مان را مي‌كشيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در ليگ بازيكن خوبي را كه بتواند به تيم كمك كند، پيدا كرده‌ايد، گفت: ابراهيم‌زاده از تراكتورسازي را بازيكن خوبي ديديم. دو بار او را دعوت كرديم اما، مربي‌اش اجازه نداد در تمرينات تيم اميد شركت كند و ما او را خط زديم. مسلمان را هم دعوت كرديم اما، وقتي او نيامد، اين بازيكن را هم كنار گذاشتيم. از اين به بعد هم همين كار را مي‌كنيم هر بازيكني كه دعوت شد و در تمرينات شركت نكرد، در اردوهاي بعدي دعوت نخواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه با اين اتفاق آيا تيم اميد ضرر نمي‌كند؟ گفت: چه كار كنم؟ مي‌گوييد بروم و التماس كنم؟ مسووليت اين كار با فدراسيون فوتبال و كميته ملي المپيك است. من با آنها صحبت كرده‌ام و گفته‌ام كه بايد ما با تمام قوا كار كنيم.

پيرواني با بيان اينكه اردوي تيم اميد از امروز ظهر آغاز مي‌شود و تا چهارشنبه ادامه دارد، گفت: طوري برنامه‌ريزي كرده‌ايم كه هر 15 روز، سه روز تمرين داريم. حالا خوب است هر 15 روز يك بار تمرينات برگزار مي‌شود، اگر هر روز تمرين داشتيم، چه اتفاقي مي‌افتاد!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان