بازدید 6201

آغاز استهلال ماه شوال از ظهر شنبه

حجت الاسلام تقدیری با اشاره به اینکه براساس پیش بینی کارشناسان رؤیت هلال ماه شوال امسال با مشکلاتی رو به رو خواهد بود گفت: استهلال ماه شوال نیازمند دقت و پیگیریهای ویژه است، از این رو در استان تهران چند گروه به ارتفاعات اعزام می شوند.
کد خبر: ۶۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۰ 14 September 2009
رئیس ستاد استهلال استان تهران با اعلام اینکه گروههای متخصص از ظهر روز شنبه اقدام به استهلال ماه شوال می‌کنند، ویژگی هلال ماه شوال امسال را رؤیت با تلسکوپ و دقت ویژه عنوان کرد.

حجت اسلام محمد تقدیری رئیس ستاد استهلال استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن عید فطر و مسئله رؤیت هلال ماه شوال طبق روال سالهای گذشته از طرف ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گروههایی برای استهلال تعیین شده است.

وی افزود: ستاد استهلال استان تهران هم که اخیرا تشکیل شده و یک ماه از فعالیت آن می گذرد و نخستین تجربه استهلال خود را برای رؤیت هلال ماه رمضان امسال انجام داد اقدام به اعزام گروههای استهلال خواهد کرد.

حجت الاسلام تقدیری با اشاره به اینکه براساس پیش بینی کارشناسان رؤیت هلال ماه شوال امسال با مشکلاتی رو به رو خواهد بود گفت: استهلال ماه شوال نیازمند دقت و پیگیریهای ویژه است، از این رو در استان تهران چند گروه به ارتفاعات اعزام می شوند.

رئیس ستاد استهلال استان اعلام با اعلام اینکه گروههای استهلال از ظهر شنبه اقدام به استهلال ماه شوال می کنند یادآور شد: پیش بینی شده گروههای استهلال استان تهران در توچال، دربند و مرکز نجوم آستان حرم حضرت عبدالعظیم فعال شوند.

هر سال برای رفع هرگونه شبهه و نگرانی، گروههایی متشکل از متخصصین به منظور رؤیت هلال ماه مبارک رمضان و هلال ماه شوال در نقاط مختلف کشور فعال می شوند تا امکان خطا و اشتباه به صفر برسد .

ارتقاعات توچال و رصدخانه حضرت عبدالعظیم از جمله مناطق تهران هستند که گروههای استهلال در آنها مستقر می‌شوند . اطلاعات به دست آمده از سوی گروههای مختلف به ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری می رسد تا با بهره‌گیری از این اطلاعات دقیق و جامع، امکان اعلام دقیق فراهم شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
کاشکی در رسیدگی به امور مردم هم مانند استهلال عمل می کردند.
متاسفانه استهلال ماه در ایران تبدیل به یک مشکل اساسی شده که بر دل و جان مردم اثر گذاشته است و آنها را ساعت ها در انتظار بی ثمر نگه میدارد.این در حالی است که تمام کشورهای شرق وغرب وشمال وجنوب ما از روز ها پیش اعلام کرده اند که عید فطر در چه روذی است.کاش کمی بیشتر تامل می کردیم و اینقدر با اعصاب مردم بازی نمی کردیم.
هر سال برای رفع هرگونه شبهه و نگرانی، گروههایی متشکل از متخصصین به منظور رؤیت هلال ماه مبارک رمضان و هلال ماه شوال در نقاط مختلف کشور فعال می شوند تا امکان خطا و اشتباه به صفر برسد .اما متاسفانه هميشه با اشتباه مواجه مي شوند بهتر است ازكارشناسان عربستان دعوت بعمل آيد
چه خوبه یادآور شویم شاتل آمریکا دیروز از ماه به زمین نشست .
....!!!
ملاک کشور عربستان است این قدر این قضیه را کش دار می کنید چه هر وقت اونجا باشه اینجا هم هست دیگه. سال قبل تمام کشورهای دور و بر ما اعلام کردند ما گفتیم نه مگر می شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر