بازدید 5338

حواشي ديدار استقلال و تراكتورسازي

همچنين بخشي از اين بليت فروشي به شكل الكترونيكي توسط هيات فوتبال اذربايجان شرقي انجام شده است ظرفيت دقيق استاديوم يادگار امام تبريز 72 هزار نفر اعلام شده و فقط 10 درصد ورزشگاه يعني 7 هزار و 200 استقلالي مي توانند اين بازي را از نزديك مشاهده كنند. گفته مي شود با پايان بليت فروشي رسمي، بازار سياه فروش بليت در اطراف ورزشگاه باغشمال به وجود آمده است.
کد خبر: ۶۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۸ 13 September 2009
در جلسه هماهنگي ديدار استقلال و تراكتورسازي، از دروازه‌بان استقلال خواسته شد تا پيراهن زرد بر تن نكند.

به گزارش فارس و به نقل از پايگاه خبري استقلال، در نشست هاهنگي اين بازي كه ظهر امروز در هتل شهريار تبريز برگزار شد، غلامحسين مظلومي مدير تيم و هادي مباشري رئيس كميته پشتيباني باشگاه، يدا.. سليماني نماينده فدراسيون، محمد رياحي ناظر داوري، عليزاده دبير هيات فوتبال تبريز و آذرنيا سرپرست تراكتورسازي، همراه تني چند از مقامات محلي حاضر بودند.

بر اساس هماهنگي، استقلال در بازي امشب سراسر آبي و تراكتورسازي قرمز خواهد پوشيد. داوران قصد دارند با لباس زرد به ميدان بروند و به وحيد طالب لو توصيه شد تا پيراهن زرد رنگ خود را نپوشد.

بنابر اعلام مقامات محلي پيش فروش بليت بازي تراكتورسازي و استقلال تهران ساعت 14 با فروش تمامي بليت ها به پايان رسيد.

همچنين بخشي از اين بليت فروشي به شكل الكترونيكي توسط هيات فوتبال اذربايجان شرقي انجام شده است ظرفيت دقيق استاديوم يادگار امام تبريز 72 هزار نفر اعلام شده و فقط 10 درصد ورزشگاه يعني 7 هزار و 200 استقلالي مي توانند اين بازي را از نزديك مشاهده كنند. گفته مي شود با پايان بليت فروشي رسمي، بازار سياه فروش بليت در اطراف ورزشگاه باغشمال به وجود آمده است.

*تمرين استقلال در كنار هتل

بازيكنان استقلال صبح امروز تمرين كوتاهي در محوطه بيروني هتل پارس برگزار كردند. اين تمرين 20 دقيقه اي كه به نرمش، حركات كششي و دوهاي سرعت زمان كوتاه اختصاص داشت، با ميدان داري عنايتي و زير نظر كادر فني برگزار شد.

حضور يك مرغابي در حوض كنار هتل حسابي براي آبي پوشان جالب توجه بود و پس از تمرين براي دقايقي بازيكنان را سرگرم كرد.

*شفق در هتل استقلالي‌ها
مديرعامل تراكتورسازي به ديدار كاروان استقلال آمد به گزارش روابط عمومي باشگاه استقلال ، ناصر شفق مديرعامل باشگاه تراكتورسازي ظهر امروز در هتل پارس تبريز حضور يافت و با مسئولان تيم استقلال ديدار كرد. شفق در اين ديدار ابتدا با اطمينان از پيروزي تيمش سخن گفت ولي پس از آن كه مظلومي و مباشري نيز از آمادگي استقلال براي كسب 3 امتياز اين بازي حرف زدند و تاكيد كردند استقلال در تبريز فقط براي بردن به ميدان خواهد رفت، مديرعامل تراكتورسازان نيز گفت: ما بازي را هم ببازيم، كري را نمي بازيم.

*تماشاي بازي استقلال - تراكتورسازي

بازيكنان استقلال فيلم بازي تراكتورسازي و پيكان را با توضيحات مرفاوي مرور كردند. بررسي نحوه ارسال ضربات ايستگاهي توسط بازيكنان حريف و عملكرد تراكتورسازان به هنگام دفاع و حمله بيشتر مورد توجه بازيكنان بود. دومين و آخرين نشست فني استقلالي ها عصر امروز و پيش از ترك هتل برگزار خواهد شد.

*تبليغ براي جلب تماشاگر

طرفداران تراكتورسازي تبليغات وسيعي براي جلب تماشاگر براي بازي امشب داشته اند. انتشار پوستر هاي اين تيم و قرار دادن آن در بين روزنامه ها و نصب پلاكاردهاي متعدد براي آگاهي تماشاگران از جمله موارد براي جذب تماشاگران است.

در اين نشست اعلام شد بخشي از ورزشگاه يادگار امام توسط داربست از بخش هاي ديگر جدا شده و در اختيار هواداران استقلال قرار گيرد. ظرفيت اين بخش بيش از 7 هزار نفر نخواهد بود.

* ناصر شفق، مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز در جايگاه VIP حضور نداشت و براي تماشاي بازي به ميان تماشاگران رفت و مسابقه را نظاره كرد.

* اسكوربورد ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز براي اولين بار در اين بازي مورد استفاده قرار گرفت و قبل از شروع مسابقه تصاويري از بازي هاي تراكتورسازي به نمايش درآمد.

* تجمع تمامي عكاسان در پشت دروازه استقلال و حضور نداشتن يك عكاس در سمت تيم تراكتورسازي از نكات جالب در اين مسابقه بود.

* در جريان مسابقه هواداران استقلال و تراكتورسازي با يكديگر درگير شدند و بر اثر پرتاب بطري 3 تماشاگر دچار مصدوميت خفيف شدند.

*در دقايق پاياني مسابقه بيش از 7 هزار تماشاگر پشت درهاي بسته ورزشگاه يادگار امام(ره) ماندند، اما آنها با ازدحام شديد وارد ورزشگاه شدند و مسابقه را را از نزديك تماشا كردند. بيش از 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
در ورزشگاهای ایران نمیشه گفت که چند درصد هوادار تقسیم میشن.فکر کنم با دیدن بازی دیدین که تراکتور پرطرفدار ترین تیم شهرستانی هست تو اخباراتون طرفداری تیمی رو نکنین.
zende bad Azerbaijan va time mahbubash Traktor sazi Azerbaijan
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار