بازدید 2024
يزداني‌خرم:

به كشتي‌گيران استرس وارد نكنيد

هميشه براي موفقيت سه ركن اصلي مد نظر است. يك ركن خود ورزشكار است، دوم هدايت‌كننده‌ها كه همان مربي‌ها هستند و ركن سوم مديريت. كشتي‌گير بايد براي موفقيت تلاش كند و طوري كشتي‌ بگيرد كه مورد سرزنش قرار نگيرد. فكر و ذهن شما بايد قهرماني باشد و حتي شب‌ها خواب برد را هم ببينيد.
کد خبر: ۶۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۶ 13 September 2009
بهرام افشارزاده و كيومرث هاشمي از اردوي تيم ملي كشتي آزاد بازديد كردند.

به گزارش ايسنا، ظهر امروز تمرين تيم ملي كشتي آزاد براي حضور در مسابقات جهاني دانمارك در خانه كشتي تهران انجام شد كه بهرام افشارزاده دبيركل كميته ملي المپيك و كيومرث هاشمي معاون سازمان تربيت بدني با حضور در اردو در جريان تمرينات ملي‌پوشان اعزامي قرار گرفتند.

در ابتداي اين ديدار محمدرضا يزداني خرم رييس فدراسيون كشتي اظهار كرد: بعضي‌ها جو سازي مي‌كنند كه ما حتما چند مدال طلا خواهيم گرفت. آنها كارشناس نيستند بلكه حاشيه‌ساز هستند. اين تيم زحمت خود را كشيده و كشتي‌گيران مدت‌ها دور از خانواده بوده اند. من انتظار بيشتري از آنها ندارم. نبايد به تيم در اين شرايط استرس وارد كرد. اگر هم كسي در مسابقه‌اي شكست خورد و مدال طلا را از دست داد كشتي را رها نكند و تا آخر به مبارزه ادامه دهد تا براي تيم امتياز به دست آورد.

يزداني خرم همچنين به وجود دلالان در مسابقات جهاني اشاره كرد و گفت: در آنجا دلال زياد است و مراقب شيطنت‌هاي آنها باشيد. در دنيا حرفه‌اي اين مسائل وجود دارد. همچنين با كسي دست ندهيد و روبوسي نكنيد تا مبادا آنفولانزا بگيريد.

در ادامه اين ديدار، كيومرث هاشمي معاون سازمان تربيت بدني اظهار كرد: در مورد دلال‌ها بايد بگويم كه كشتي‌گيران ما مبرا از اين مسائل هستند.

هاشمي همچنين گفت: هميشه براي موفقيت سه ركن اصلي مد نظر است. يك ركن خود ورزشكار است، دوم هدايت‌كننده‌ها كه همان مربي‌ها هستند و ركن سوم مديريت. كشتي‌گير بايد براي موفقيت تلاش كند و طوري كشتي‌ بگيرد كه مورد سرزنش قرار نگيرد. فكر و ذهن شما بايد قهرماني باشد و حتي شب‌ها خواب برد را هم ببينيد.

وي در پايان گفت: تنها جايي كه به خوبي مي‌تواند در دنيا عرض اندام كرد ورزش است و كشتي هم گل سرسبد ورزش ايران محسوب مي‌شود. به شما توصيه مي‌كنم با قدرت مبارزه كنيد كه خداوند هم كمك‌تان خواهد كرد. با سعيدلو هم صحبت شده تا به برندگان مدال در مسابقات جهاني جوايز ويژه‌اي اهدا شود.

در ادامه اين بازديد بهرام افشارزاده دبيركل كميته ملي المپيك نيز ابراز داشت: شايعه‌اي كه در المپيك در مورد دلالي به وجود آمده بود كذب محض است و اين مسائل در اطراف كشتي‌گيران ما كه جوانمرد و پهلوان هستند وجود ندارد.

افشارزاده در ادامه اظهار كرد: پس از مسابقات جهاني دو ميدان مهم بازي‌هاي آسيايي گوانگ جو و المپيك لندن را داريم كه ما در حد توان كمك خواهيم كرد در اين ميادين موفق شويم تاريخ نشان داده هركس در المپيك مدال گرفته جاودانه شده است.

دبيركل كميته ملي المپيك در پايان تصريح كرد: من به صنعت‌كاران و كادر فني تيم‌هاي آزاد و فرنگي اعتقاد دارم. اگر در جهاني مشكلاتي وجود داشت، بايد آن‌ها را يادداشت كرد تا براي ميادين مهم بعدي رفع كنيم. آرزو مي‌كنم با موفقيت برگرديد و پيروزي‌تان را جشن بگيريد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار