بازدید 1556

درخواست اورژانسی نادو!

با در نظرگرفتن احتمال مثبت شدن نتیجه نمونه‏های ارسالی از مربیان تیم ملی خواسته‎ایم برای هر وزن یک بازیکن ذخیره در نظر داشته باشند. چرا که تحت هیچ شرایطی به کشتی گیران متخلف اجازه شرکت در مسابقات داده نمی‎شود.
کد خبر: ۶۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۴ 13 September 2009
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از آزمایشگاه کلن آلمان خواست تا نتیجه نمونه‎گیری‎های به عمل از کشتی گیران اعزامی به مسابقات جهانی را به صورت اورژانسی اعلام کند.

به گزارش مهر، افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) هفته گذشته از 10 اردونشین تیم‏‎های ملی کشتی آزاد و فرنگی که برای حضور در رقابت‎های جهانی دانمارک آماده می‎شوند، تست دوپینگ گرفتند.

ملی‏پوشان کشتی آزاد 27 شهریورماه برای شرکت در این رقابت‎ها راهی دانمارک می‏شوند. ضمن اینکه کشتی‎گیران فرنگی کار نیز با 4 روز فاصله 31 شهریورماه تهران را به مقصد محل برگزاری رقابت‏ها ترک می‎کنند. به همین دلیل و با توجه به زمان‎های اعزام، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از پزشکان آلمانی خواسته تا نتیجه نمونه‏گیری‏های ارسالی را به صورت اورژانسی و ظرف دو سه روز آینده اعلام کنند.

دکتر رامین احمدی طباطبایی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: با در نظرگرفتن احتمال مثبت شدن نتیجه نمونه‏های ارسالی از مربیان تیم ملی خواسته‎ایم برای هر وزن یک بازیکن ذخیره در نظر داشته باشند. چرا که تحت هیچ شرایطی به کشتی گیران متخلف اجازه شرکت در مسابقات داده نمی‎شود.

وی تاکید کرد: درخواست نادو برای دریافت اورژانسی نتیجه نمونه‎گیری‏ها دو بار به آزمایشگاه کلن اعلام شده است. انتظار داریم پیش از زمان اعزام تیم ملی آزاد از نتیجه‏‎ها مطلع شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار