بازدید 7461

یک لشگر ستاره مصدوم در دیدار یونایتد-آرسنال

کد خبر: ۶۳۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 10 November 2016
دیدار حساس منچستریونایتد و آرسنال در هفته دوازدهم لیگ جزیره در حالی برگزار خواهد شد که 12 ستاره مصدوم در این بازی غایب هستند.
به گزارش تابناک ورزشی، درحالیکه فقط یازده هفته از آغاز رقابت‌های لیگ جزیره گذشته، اما مصدومیت خیلی زود دامن تیم‌های انگلیسی را گرفته است. تا اینجای این فصل 96 بازیکن حاضر در تیم‌های لیگ جزیره مصدوم هستند و نمی‌توانند برای تیم‌های خود بازی کنند.
منچستریونایتد و آرسنال نیز از این اتفاق مستثنی نیستند. این دو تیم پس از وقفه بازی‌های بین‌االمللی درحالی روز شنبه 29 آبان در ورزشگاه الدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت که 12 بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد. این موضوع ممکن است در کیفیت این دیدار تأثیر داشته باشد، اما رویارویی ژوزه مورینیو و آرسن ونگر حساسیت این بازی را سر جای خود نگه خواهد داشت.
شیاطین‌سرخ در این در دیدار 5 بازیکن خود را در اختیار ندارد که عبارتند از: مروان فلاینی، آنتونی والنسیا، اریک بایی، کریس اسمالینگ و جیمز ویلسون.
توپچی‌های لندن نیز وضعیت بهتری ندارند و با مصدومیت 7 بازیکن کلیدی خود مواجه هستند. الکسیس سانچز، هکتور بلرین، لوکاس پرز، سانتی کازورلا، چوبا آکپوم، پر مرته‌ساکر و دنی ولبک ستارگانی هستند که در این دیدار غایب خواهند بود. البته به احتمال فراوان کازورلا بعد از وقفه بازی‌های بین‌المللی بتواند به ترکیب آرسنال بازگردد و در این مسابقه به میدان نیز برود.
خوشبینانه‌ترین حالت ممکن همین است که تعداد مصدومان افزایش پیدا نکند و هیچ کدام از ستارگان دیگر این دو تیم در مسابقات ملی خود دچار مصدومیت نشوند.
گفتنی است آرسنال با 24 امتیاز و دو امتیاز کمتر از لیورپولِ صدرنشین در رده چهارم و منچستریونایتد با 18 امتیاز در رده ششم جدول لیگ جزیره قرار دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان