بازدید 2175
مرادي:

دايي را هم به اجبار در صبا نگه نمي‌داريم

هيچ بازيكني را به اجبار در تيم صبا نگه نمي‌داريم. حتي اگر آن بازيكن علي دايي باشد و بهترين بازيكن ايران، اما مشكل يوسفي اين است كه خودش تصور مي‌كند خدمت سربازي‌اش را به اتمام رسانده است در حالي كه بايد به ما اعلام شود كه خدمت اين بازيكن تمام شده است.
کد خبر: ۶۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۰ 12 September 2009
سرپرست تيم فوتبال صباي قم گفت: به سرمربي تيم هيچ اولتيماتومي داده نشده است.

عباس مرادي در گفت و گو با فارس اظهار داشت: تيم صبا از 5 امتياز تاكنون 6 امتياز كسب كرده در حالي كه فصل گذشته اين تيم از 5 مسابقه اول فقط دو امتياز به دست آورده بود. قطعا در هفته‌هاي آينده تيم نتايج بهتري خواهد گرفت اما بر خلاف اخبار منتشر شده هيچ اولتيماتومي به ضيايي نداده‌ايم و اين مسئله را تكذيب مي‌كنيم. در ديدارهاي بعدي تيم هماهنگ تر خواهد شد.

سرپرست تيم صبا در مورد اين كه محسن يوسفي گفته مي‌‌خواهند به اجبار من را در صبا نگه دارند گفت: هيچ بازيكني را به اجبار در تيم صبا نگه نمي‌داريم. حتي اگر آن بازيكن علي دايي باشد و بهترين بازيكن ايران، اما مشكل يوسفي اين است كه خودش تصور مي‌كند خدمت سربازي‌اش را به اتمام رسانده است در حالي كه بايد به ما اعلام شود كه خدمت اين بازيكن تمام شده است.

مرادي تاكيد كرد: فقط 10 دقيقه از اين بازيكن استفاده كرديم و اكنون نيز او را كنار گذاشته‌ايم تا تكليفش مشخص شود يوسفي پسر بسيار خوبي است و هر زمان به ما اعلام شود او ديگر سرباز نيست تسويه حسابش را به او خواهيم داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی