بازدید 2060
خزايي در واكنش به برگشت خوردن چك 300 ميليون توماني:

طرف حساب پرسپوليس است نه هدايتي

پشت اين چك را هم باشگاه پرسپوليس مهر و امضا كرده است و طرف حساب ما شخص حقوقي يعني باشگاه است نه شخص حقيقي يعني حسين هدايتي. البته به شرط آن كه هدايتي به باشگاه پرسپوليس بدهكار نباشد در اين صورت طرف حساب ما هدايتي خواهد بود. زماني كه اين بحث در رسانه‌ها مطرح شد به سراغ اسناد رفتم تا ببينم وضعيت باشگاه و هدايتي چگونه است.
کد خبر: ۶۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۱۸ 12 September 2009
رئيس صندوق حمايت از ورزشكاران و پيشكسوتان گفت: وام 300 ميليون توماني را به باشگاه پرسپوليس قرض داده بوديم.

محمد تقي خزايي در گفت و گو با فارس در مورد برگشت خوردن چك 300 ميليون توماني حسين هدايتي كه در اختيار صندوق حمايت از ورزشكاران و پيشكسوتان است؛‌ عنوان كرد: اين رقم را به باشگاه پرسپوليس به صورت وام به قرض داده بوديم. با توجه به اين كه باشگاه دسته چك ندارد، مديرعامل يا يكي از اعضاي هيات مديره باشگاه چك را به صندوق داد.

وي ادامه داد: پشت اين چك را هم باشگاه پرسپوليس مهر و امضا كرده است و طرف حساب ما شخص حقوقي يعني باشگاه است نه شخص حقيقي يعني حسين هدايتي. البته به شرط آن كه هدايتي به باشگاه پرسپوليس بدهكار نباشد در اين صورت طرف حساب ما هدايتي خواهد بود. زماني كه اين بحث در رسانه‌ها مطرح شد به سراغ اسناد رفتم تا ببينم وضعيت باشگاه و هدايتي چگونه است.

خزايي در مورد زمان اين وام براي بازگرداندن گفت: باشگاه پرسپوليس اين مبلغ را 3 ماهه از صندوق قرض گرفت و اكنون حدود 5،6 ماه است كه اين پول را گرفته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی