بازدید 12715

ثبت‌نام دوره مدیریت کسب‌و‌کار دانشگاه شهیدبهشتی

کد خبر: ۶۳۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 08 November 2016
دکتر علی منافی رییس دپارتمان MBA دانشگاه شهید بهشتی ضمن اشاره به شروع کلاسهای ترم پاییزه دوره عالی مدیریت کسب و کار این دانشگاه گفت: به دلیل استقبال چشمگیر از این دوره و تکمیل ظرفیت گروه اول، متقاضیان می توانند از 18 آبان نسبت به ثبت نام در گروه دوم ترم پاییز اقدام کنند.

به گزارش تابناک، وی با تأکید بر اینکه  MBAیکی از رشته های تحصیلی پرطرفدار و پر بازده است و افرادی که در این دوره پذیرفته می‌شوند، حداقل دوره کارشناسی را در یکی از رشته های دانشگاهی گذرانده و با حوزه تخصصی رشته خود در دوره کارشناسی آشنا شده اند ، خاطر نشان کرد این افراد پس از فراگرفتن دانش مدیریت و تمرین مهارت‌های مدیریتی در این دوره می‌توانند با ترکیب دانش تخصصی و مدیریتی خود در جهت تحقق هدف‌های سازماني نقش مهمی در بهبود مدیریت کسب و کار خود ایفا نمایند.
دکتر منافی علاوه بر موقیعت جغرافیایی، ارتباط با طیف گسترده¬ای از مدیران صنایع و خدمات را مزیت رقابتی دوره مدیریت حرفه‌ای MBA دانشگاه شهید بهشتی معرفی کرده و افزود: افراد با شرکت در این دوره به صدها تن از مدیران و کارآفرینان برجسته و شناخته شده کشور از صنایع مختلف بهداشت و درمان، ساختمان، خدمات مهندسی، انرژی، خودرو، خدمات مالی و بانکی و نیز مدیران میانی و صاحبان کسب و کارهای متوسط و کوچک می پیوندند. 
وي همچنین يادآور شد طراحی دوره MBA یکساله دانشگاه شهید بهشتی به نحوی است که افراد در مدت دوره بتوانند به کسب و کار خود ادامه دهند و حضور در دانشگاه اخلالی در فعالیت هایشان ایجاد نکند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.mbaedu.ir، کانال تلگرام dbamba@ مراجعه و یا با شماره های 22431478 -  22432032  تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس