بازدید 8837

معاملات امروز بورس تهران باطل شد

کد خبر: ۶۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۲ 12 September 2009
تمام معاملات امروز بورس در رویدادی بی سابقه باطل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی بروز مشکل فنی در یکی از سرورهای شرکت بورس، تمام معاملات امروز بورس که در مدت زمان 30 دقیقه انجام شده بود، باطل اعلام شد.

مدیر بازار شرکت بورس از ابطال تمام معاملات امروز بازار سهام خبرداد و گفت: این اتفاق طی چندین سال اخیر برای اولین بار در تاریخ بورس کشور رخ می دهد.

علی صحرایی با بیان اینکه این امر به منظور رعایت انصاف بین کارگزاران انجام شده است، افزود: امروز یکی از سرورهای بورس تهران دچار مشکل فنی شد؛ به همین دلیل کل معاملاتی که در مدت 30 دقیقه انجام شده بود باطل اعلام شد.

وی تصرح کرد: مشکل فنی سیستم به دلیل افزایش تقاضا ایجاد شده بود و ورود تقاضای بسیار زیاد برای سهام برخی شرکتها به ویژه فولاد این مشکلات را ایجاد کرد.

صحرایی با بیان این مطلب که معاملات تالار فردا انجام خواهد شد، بیان کرد: از این پس سفارش کارگزاران کنترل می شود.

وی با اشاره به زمان انجام معاملات امروز بازار سهام بین 9 تا 9 و 20 دقیقه و 11 و 50 دقیقه تا 12 ظهر گفت: در مدت زمان 30 دقیقه بیش از 26 میلیون سهم به ارزش 5.8 میلیارد تومان داد و ستد شد.

مدیر بازار شرکت بورس گفت: معامله دو بلوک سهام بانک پارسیان که قرار بود امروز انجام شود، به فردا موکول شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
وقتی که مافیای نرم افزاری و سخت افزاری در بورس محدود به عده ای نور چشمی وابسته باشد و این آقایان هر نوع استفاده غیر مجاز از اطلاعات بورس میکنند . دیگر جای تعجب ندارد که مسئله ای به این کوچکی باعث ابطال کل معاملات شود .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر