بازدید 1698
پورحيدري:

تقابل منصوريان ـ قلعه‌نويي حساسيت ندارد

برخي از بازيكنان ما براي اولين‌ سال است كه در ليگ برتر بازي مي‌كنند و تغيير و تحولاتي كه در تيم ايجاد كرديم، براي هماهنگي بيشتر نياز به زمان دارد. بچه‌هاي ما در هفته‌هاي قبل هم از نظر فني عملكرد بدي نداشتند و تنها بخاطر اتفاقات و اشتباهات پيش‌بيني نشده در نتيجه‌گيري ناكام بودند. مربيان تيم هم با سرمربيگري عليرضا منصوريان تلاش زيادي داشتند و خوشحالم نتيجه هفته پيش در روحيه آنها هم اثرگذار بود.
کد خبر: ۶۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۵ 12 September 2009
مسوول كادر فني تيم فوتبال پاس همدان گفت: تقابل عليرضا منصوريان و امير قلعه‌نويي در ديدار سپاهان برابر پاس مي‌تواند انگيزه هر دو مربي را بالا ببرد.

منصور پورحيدري در گفت‌وگو با ايسنا، پيرامون آخرين شرايط فني تيم فوتبال پاس همدان در آستانه بازي اين تيم در هفته ششم ليگ برتر مقابل سپاهان اصفهان، اظهار كرد: شرايط تيم ما به خصوص از نظر روحي رواني پس از پيروزي در هفته گذشته بسيار خوب شده است. ما امسال تيم جواني را در كادر فني و كادر بازيكنان داريم كه ارتقاي روحي آنها مي‌تواند مهمترين عامل موفقيت پاس باشد.

وي افزود: برخي از بازيكنان ما براي اولين‌ سال است كه در ليگ برتر بازي مي‌كنند و تغيير و تحولاتي كه در تيم ايجاد كرديم، براي هماهنگي بيشتر نياز به زمان دارد. بچه‌هاي ما در هفته‌هاي قبل هم از نظر فني عملكرد بدي نداشتند و تنها بخاطر اتفاقات و اشتباهات پيش‌بيني نشده در نتيجه‌گيري ناكام بودند. مربيان تيم هم با سرمربيگري عليرضا منصوريان تلاش زيادي داشتند و خوشحالم نتيجه هفته پيش در روحيه آنها هم اثرگذار بود.

پورحيدري گفت: خوشبختانه تمرينات طي هفته گذشته روند مطلوبي داشت و انگيزه بازيكنان بالا بود. همچنين برنامه‌ريزي كادرفني و برنامه‌ آنها براي بازي با سپاهان را ديدم و پسنديدم كه اكنون در حال اجراست. تمام بازيكنان ما براي انجام اين مسابقه آماده‌اند و تنها مهاجم خارجي ما به دليل مصدوميت هم‌چنان نمي‌تواند تيم را همراهي كند.

مسوول كادر فني تيم پاس در ارزيابي‌اش از مصاف با سپاهان، به ايسنا گفت: سپاهان تيم پرمهره‌اي است كه از كادر فني خوبي بهره مي‌برد. امير قلعه‌نويي مربي بسيار باهوشي است. شايد اين تيم در پنج هفته گذشته ليگ آن طور كه انتظار مي‌رفت نتيجه نگرفته اما با تغييراتي كه داشته قطعا براي هماهنگي نياز به زمان بيشتري دارد. بي‌شك بازي سنگيني براي ما خواهد بود به خصوص آنكه بايد در اصفهان به مصاف حريف برويم.

سرمربي سابق استقلال تهران درباره تقابل مربيان استقلالي در اين بازي، تصريح كرد: با وجود آنكه بنده، امير قلعه‌نويي و عليرضا منصوريان روزي در استقلال فعاليت مي‌كرديم اما اين بار روي نيمكت‌ تيم‌هاي ديگري مي‌نشينيم. قلعه‌نويي عملكرد ثابت شده‌اي داشته و هدايت تيم قدرتمند سپاهان را برعهده دارد و از طرفي منصوريان هم مربي پرتلاش و باانگيزه‌اي است. تقابل اين دو در اين بازي حساسيت‌برانگيز نيست اما، مي‌تواند باعث بالا رفتن انگيزه‌هايشان شود. هر دو تيم سپاهان و پاس در بازي‌هاي اخيرشان كمبودهايي در امتيازگيري داشته‌اند و مي‌خواهند تحت هر شرايطي نتيجه خوبي از اين مسابقه كسب كنند كه اميدوارم رقابت سالم و همراه با احترامي بين دو تيم صورت گيرد.

مديرفني پاس همدان درباره آخرين وضعيت صابر ميرقرباني و اعتراضي كه باشگاه تراكتورسازي تبريز نسبت به پيوستن اين بازيكن به پاس داشته است، تصريح كرد: شنيده بوديم كه ميرقرباني زماني قراردادي را با تيم تراكتورسازي بسته بوده اما، زماني كه هنگام جذب اين بازيكن از سازمان ليگ و كميته انضباطي فدراسيون فوتبال استعلام‌هاي لازم را به عمل آورديم. اين بازيكن براي ملحق شدن به تيم ما يا هر تيم ديگري هيچ مشكل قانوني نداشت و مي‌توانست قرارداد ببندد.

وي درباره امكان بازي ميرقرباني در ديدار برابر سپاهان، گفت: او در گذشته تاحدودي تمرينات انفرادي داشته است اما با وجود چند جلسه‌اي كه با تيم ما تمرين كرده است، باز هم نياز به سه يا چهار جلسه تمريني ديگر نياز دارد تا به آمادگي مطلوب برسد. در هر صورت نام او در ليست 18نفره ما در بازي با سپاهان قرار دارد و امكان حضورش در اين مسابقه بستگي به نظر ديگر مربيان تيم خواهد داشت.

پورحيدري خاطرنشان كرد: معتقدم پاس امسال تيم خوبي است كه مي‌تواند آينده موفقي داشته باشد. با درنظر گرفتن شرايط فعلي تيم ما به سه يا چهار هفته ديگر زمان نياز دارد تا به شرايط بهتري برسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر