بازدید 41481
گیتس:

عدم دعوت احمدی نژاد بدلیل بی اعتنایی به خواست جامعه جهانی!

گیتس درباره پیشنهاد رئیس جمهور کشورمان درباره مناظره با اوباما هم گفت: به طور قطع ایران از ادامه فعالیت های اتمی کوتاه نخواهد آمد بنابراین چه سخنی می تواند با رئیس جمهور ایالات متحده داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۴ 12 September 2009
بر اساس یک سنت قدیمی روسای جمهوری کشورهایی که در اجلاس عمومی سازمان ملل شرکت می کنند در مراسم ویژه ای از سوی رئیس جمهور آمریکا تکریم می شوند.

به گزارش "تابناک" این بار اما رابرت گیس وزیر دفاع که سخنگوی رئیس جمهور آمریکا و کاخ سفید در این مراسم است به خبرنگاران گفته که بعید می دانم از احمدی نژاد برای شرکت در این مراسم دعوت شود زیرا ایرانی ها به "خواست جامعه جهانی!" بی اعتنا هستند و آمریکا را شیطان بزرگ می دانند.

گیتس درباره پیشنهاد رئیس جمهور کشورمان درباره مناظره با اوباما هم گفت: به طور قطع ایران از ادامه فعالیت های اتمی کوتاه نخواهد آمد بنابراین چه سخنی می تواند با رئیس جمهور ایالات متحده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ها برای اولین بار است که در دوره ریاست جمهوری اوباما، ایالات متحده آمریکا ریاست شورای امنیت را در 24 سپتامبر را بر عهده خواهد گرفت و سخنگوی کاخ سفید اعلام کردآمریکا دراین دوره از ریاست شورای امنیت تنها موضوع عدم تمکین ایران برای توقف فعالیت های هسته ای پی گیری خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
شما با کدوم طرفید؟....یادتون رفته احمدی نژاد ... است!
ميشه بگيد اون علامت تعجب براي چيه؟

طرف حرف حساب زده تعجب نداره كه. تابناك نكنه تو هم ...
تا بحال کی رییس جمهور ایران دعوت شده که این دفعه نشده باشد و یا اگر دعوت می شد مگر شرکت می کرد. نفهمیدم شما چرا مدافع امریکا شده اید.
با توجه با تیتر و متنتون برداشت می شه که شما خواستار اعتنا به خواست جامعه جهانی یعنی توقف برنامه هسته ای ایران هستید. بماند که تعریف شما از جامعه جهانی شامل کشورهای عضو گروه غیر متعهد یعنی حدود 120 کشور و ... نیست. با مردم همراه باشید.
تا الان مگر غير اين بوده كه توقع داشته باشيم عروسك خيمه شب بازي كاخ سفيد براي ما برقصد
اصلا" کی خواست بیاد
شما هم مثل اینکه مرضی دارید . چرا در تیتر خبر که در ضفحه اصلی است اسم گیتس را نیاوردید/ اینها اسمش مرض و حسادت سیاسی است
همچین تیتر زدین که گفتیم دیگه بیچاره شدیم، بدبخت شدیم که دعوت نشدیم
خوب به درک. تازه اگر دعوت هم بکنن رئیس جمهور نباید بره
مگه اگه دعوت كنند بايد بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ننگ بر این تابناک آمریکایی!

من هم مثل دوستان ديگر كه نظرشان بر مرض و غرض شماست فكر مي كنم تيتر شما كاملا گمراه كننده و مرض آلود است
مناظره اى كه پيشنهاد شده در باره مسائل بسيار مهم تر و موضوعات بنيادى و پايه اى است كه انرژى هسته اى از نتايج آن است نه موضوع بحث .
تابناکیها یا فلفل خونتان کم شده یا اب یخ لازم دارید
مگه به اجلاس 5 کشور حاشیه دریای مازندران دعوت نشدیم چی شد؟که اینجا دعوت نشویم چه شود؟
برادران فلسطيني و لبناني و سيد حسن و بن لادن رو عشق است.... اوباما كه به فكر بيمه كردن مردم كشورشه مگه آدمه؟
حال آدم از عباراتی مثل "عروسك خيمه‌شب‌بازي كاخ سفيد" و "نکند مدافع منافع امریکا شده‌اید" به هم می‌خورد. همچنین از علامت تعجب منافقانه‌ی تابناک.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان