بازدید 1515
نوروزي:

مثل پشت كنكوري‌ها بودم

ميدان‌هاي زيادي نديده‌ام و شناخت كمي از حريفانم در دانمارك دارم؛ اما قول مي‌دهم بهترين مبارزه‌هايم را در اين رقابت‌ها ارائه دهم.
کد خبر: ۶۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۷ 12 September 2009
ملي‌پوش وزن 60 كيلوي كشتي فرنگي گفت: قبلا با وجود كشتي‌گيراني چون علي اشكاني و حميد باوفا در وزن دوم تيم ملي، مثل پشت كنكوري‌ها بودم.

اميد نوروزي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اين‌طور نيست كه تازه مدعي كسب دوبنده تيم ملي شده باشم، بلكه قبلا با وجود اشكاني و باوفا وضعيتم مثل پشت كنكوري‌ها بوده و همواره پشت سر آنها قرار مي‌گرفتم. صبر كردم و در شرايطي كه كسي فكرش را نمي‌كرد فرنگي‌كار ديگري به جهاني برود، در جام آزوماش كشتي‌هاي خوبي ارائه داده و درنهايت ملي‌پوش شدم.

وي تصريح كرد: ميدان‌هاي زيادي نديده‌ام و شناخت كمي از حريفانم در دانمارك دارم؛ اما قول مي‌دهم بهترين مبارزه‌هايم را در اين رقابت‌ها ارائه دهم.

اين فرنگي‌كار شيرازي خاطرنشان ساخت: شرايط بدني خوبي دارم و بعد از سپري كردن دوره ريكاوري، حتما در بهترين وضعيت ممكن قرار خواهم گرفت. براي شركت در مسابقات جهاني،‌ استرس ندارم. سعي‌ام بر اين است كه با تمام قدرت روي تشك حاضر شوم. شيراز بيش از 30 سال است كه نماينده مدال‌آوري در مسابقات جهاني نداشته كه اميدوارم بعد از محمد فرخيان بتوانم اين طلسم را بشكنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل