بازدید 1889

طعنه كللي فر به یاوری و مدیران شاهین

در واقع كللي فر با زبان بي‌زباني مي‌گويد اگر قرار به وقت دادن بود، آن را به خودم مي‌داديد كه تيم را ليگ برتري كردم.شاهين بوشهر اين هفته با پرسپوليس مسابقه خواهد داد.
کد خبر: ۶۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۱۸ 11 September 2009
حميد كللي فر نامزد اصلي بركناري در ليگ برتر بود كه سرانجام با پايمردي در كسب نتايج ضعيف با شاهين بوشهر، اين دغدغه ذهني فوتبال‌نويسان ايراني را رفع كرد.

به گزارش گل؛ او كه هنوز از ماجراي بركناري خود بسيار ناراحت است، در اين باره مي‌گويد: «من استعفا ندادم و مديران شاهين دروغ مي‌گويند. امسال با تغيير و تحولات مديريتي پس از صعود به ليگ برتر، تيم فوتبال شاهين يك هفته قبل از آغاز ليگ بسته شد و من تعجب مي‌كنم كه اين مديران انتظار دارند با اين شرايط در صدر جدول ليگ برتر باشيم.»

كللي فر با حمله به مديران شاهين ادامه مي‌دهد: «روزي كه شروع كرديم به اين مديران گفتم كه اين تيم به هفت زمان احتياج دارد و نبايد به اين زودي انتظارات برآورده شود چون تيم ما بسيار جوان بود. در تمامي پنج هفته بهترين بازي ها را در مقابل استيل آذين، ابومسلم و سايپا به نمايش گذاشتيم و بخاطر بي تجربه بودن و جواني نفرات غافلگير شديم.»

او سپس با طعنه درباره محمود ياوري سرمربي جديد شاهين مي‌گويد: « اميدوارم اين تيم را كه با زحمات زياد به ليگ برتر آورديم فرد با تجربه اي مثل محمود ياوري پس از سال ها دوري از سطح اول ايران نگاه دارد. اما او هم در رابطه تيم فوتبال شاهين اعلام كرده است كه به 5 و 6 هفته بازي وقت نياز دارد و هنوز براي نتيجه گيري خيلي زود است.»

در واقع كللي فر با زبان بي‌زباني مي‌گويد اگر قرار به وقت دادن بود، آن را به خودم مي‌داديد كه تيم را ليگ برتري كردم.شاهين بوشهر اين هفته با پرسپوليس مسابقه خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار