بازدید 6682

افشای جزئیات تازه دربارۀ حمله داعش به کرکوک

کد خبر: ۶۳۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 31 October 2016
شورای امنیتی منطقه کردستان عراق با انتشار جزئیات تازه‌ای از حمله اخیر گروه تروریستی داعش به شهر کرکوک اعلام کرد: 200 نفر از عناصر داعش به همراه هسته پنهان این گروه حمله به کرکوک را اجرا کردند.

به گزارش العالم به نقل از سایت السومریه نیوز، شورای امنیتی منطقه کردستان عراق در بیانیه خود آورده است: تروریست ها اعتراف کردند که حدود 200 نفر از عناصر داعش از مناطق مختلف بخش حویجه به ناحیه بشیر در 25 کیلومتری جنوب کرکوک منتقل شدند و از آنجا پای پیاده به نزدیک روستای العبادات رفتند و سپس با دو خودروی باری به نزدیک شرکت طارق در جنوب کرکوک برده شدند.

این شورا افزود: هسته‌های مخفی داعش با چهار خودرو از نوع "کیا" و چند خودروی دیگر صبح روز جمعه 21 اکتبر، عناصر تروریست را در پوشش گشتی امنیتی در ساعت‌های مختلف به داخل کرکوک منتقل کردند، و آنها سپس حمله خود به تعدادی از محله های شهر و یکی از مقرهای اداری و امنیتی و سیاسی آن را آغاز کردند.

براساس این بیانیه، مردم و نهادهای امنیتی کرکوک به شدت وارد عمل شده و تروریست‌ها را شکست دادند، و نهادهای وابسته به شورای امنیتی کرکوک به محض وقوع درگیری، عناصر هسته های مخفی داعش را که در حمله دست داشتند، دستگیر کردند.
این شورا افزود: عناصر دستگیر شده به مشارکت و نقش خود در حمله اعتراف کردند و تحقیقات از تعداد دیگری از آنها همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست