بازدید 8515
در سیصدویکمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

آمار قابل تامل از افسردگی مردم ایران/مردم کدام استان سیگاری تر هستند؟/بازهم گرانی بلیط برای زائران اربعین/برای احداث پل احمدآباد باید چند انگشت دیگر قطع شود؟

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: آیا مردم، مشکل مسکن مهر هستند؟؛ قصه پرغصه زباله‌ها در ایلام را بشنوند.
کد خبر: ۶۳۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 31 October 2016
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در سیصدومین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

 هر سال افسرده‌تر از پارسال    
مردم کدام استانها رکورددار هزینه سیگار هستند؟    
آیا مردم، مشکل مسکن مهر هستند؟
 قصه پرغصه زباله‌ها در ایلام    
دو برابر شدن قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین   
آیا قطع این همه انگشت برای تکمیل یک پل کافی نیست؟ 

تعداد بازدید : 12

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
ساعت صفر
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی