بازدید 13638

مديرعامل شرکت گاز زنجان با قرار كفالت آزاد شد

اين كار به نوعي تلنگري به مديران استان بود كه از وقوع حوادثي همچون كشته شدن 2 شهروند در خيابان جمهوري اسلامي زنجان جلوگيري كنند، هرچند كه در گذشته تذكرات لازم در اين زمينه به مديران دستگاه‌ها داده شده بود و به خاطر بي توجهي به اين تذکرات، در نهايت مجبور به اين کار شديم.
کد خبر: ۶۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۷ 11 September 2009
با قبول قرار کفالت 55 ميليون توماني از سوي شعبه 4 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب استان زنجان، مديرعامل شرکت گاز استان زنجان آزاد شد.

به گزارش ايسنا- منطقه زنجان، دادستان عمومي و انقلاب زنجان در اين زمينه به ايسنا گفت: مديرعامل شرکت گاز عصر ديروز با قبول قرار كفالت 55 ميليوني از زندان آزاد شد، اما پرونده مذکور هنوز در دادسرا مفتوح است و رسيدگي به آن در روزهاي آينده ادامه خواهد داشت.

جعفر گل محمدي ديروز در نشستي خبري در تشريح دلايل بازداشت مديرعامل شرکت گاز استان، خاطرنشان كرد: دادستاني اصراري بر ماندن اين مدير دولتي در زندان ندارد و ما ناچار به بازداشت وي شديم.

وي تاکيد کرد: اين كار به نوعي تلنگري به مديران استان بود كه از وقوع حوادثي همچون كشته شدن 2 شهروند در خيابان جمهوري اسلامي زنجان جلوگيري كنند، هرچند كه در گذشته تذكرات لازم در اين زمينه به مديران دستگاه‌ها داده شده بود و به خاطر بي توجهي به اين تذکرات، در نهايت مجبور به اين کار شديم.

دادستان زنجان يادآور شد: سياست مجموعه دادگستري حمايت از كارگزاران نظام، مديران و مسوولان استان است، اما اين حمايت تا جايي است که از حساب مردم زيان ديده نباشد و هنگامي كه بحث اجراي قانون و حقوق مردم مطرح مي‌شود، مجبوريم قانون را به صورت کامل اجرا كنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
نگفتی دو شهروند چطور کشته شدند ؟
باید باور کنیم به این جرم دستگیر شده
یعنی جان دو شهروند اینقدر مهمه؟
شرمنده آدم بدبینی نیستم ولی به هیچ عنوان باور نمیکنم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل